Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading i grisgrendt strøk

Startet av Nordtroms, søndag 16. juni 2013, klokken 10:42

« forrige - neste »

ohh

Sitat fra: PAS på onsdag 03. juli 2013, klokken 11:24
Tesla hom page laster normalt, men min "homepage" laster ikke, er under oppdatering . Skjer det noe snart,? andre som merker det samme?
Samme skjer hos meg...
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Gusse


ohh

Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

PAS

Tesla siden var nede i ca 1/2 time og nå er den endret. Teksten er nå "Order Confirmed, We have begun sourcing parts for your order". Det dukket også opp mulighet til  å legge inn data vedr registrering  ( personlig eller firma) samt legge inn førerkort nummer, personnr .  Men bilen min står fortsatt på p plassen i Fremont i henhold til Telsa appen.
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Amper

vil ikke appen vise bilen lokalisert der den hadde gps signaler sist.. slik at hvis eller når den går i en kontainer.. blir du villedet ? eller gir appen beskjed om at du har ferske GPS signaler..?
P85D :o)

ohh

Min forståelse er at man kun får kontakt med bilen når mobile service er påslått fra bilen. Dette antar jeg da at det er fabrikken som slår på - antakelig for å teste?
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

PAS

Det vet jeg ikke sikkert, Men jeg går ut og inn av appen og får samme info. Fpr også info om inne temperatur og om låste dører ( frunken er oppe) så jeg tror at dette er sanntidsinfo
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Epleskreller

Sitat fra: PAS på fredag 12. juli 2013, klokken 11:06
Det vet jeg ikke sikkert, Men jeg går ut og inn av appen og får samme info. Fpr også info om inne temperatur og om låste dører ( frunken er oppe) så jeg tror at dette er sanntidsinfo

Det må være enkelt å se om tempen endres utover dagen :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

PAS

Sitat fra: Epleskreller på fredag 12. juli 2013, klokken 14:05
Det må være enkelt å se om tempen endres utover dagen :)

Sikkert, men nå er den plutselig "off line" og no vehicle linked to this account.  I et snev av paranoia kan man lurer på om noen fra TM følger med på innlegg både her og på TM og TMC og har skrudd av connection
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Nuvolari

Sitat fra: Epleskreller på fredag 12. juli 2013, klokken 14:28
Kan jo hende de ble lei av bilen som tuta hele tiden :)

Tviler på at de følger med her men du er sikkert ikke den første som tuter via app. De har sikker deaktivert remote access.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

eclipse

Sitat fra: Gusse på onsdag 03. juli 2013, klokken 12:32
Siden er oppe igjen!
Intet nytt under solen?!

Nå fikk jeg beskjed om å legge inn førerkortnummer og person nummer på Mitt Dashbord, jeg fikk også mulighet til å korrigere shipping adresse for vinterhjul etc (som jeg ikke har bestillt). Hmm, enten skjer det noe eller så blir jeg hacket....
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Maartensommer

Sitat fra: eclipse på lørdag 13. juli 2013, klokken 23:32
Sitat fra: Gusse på onsdag 03. juli 2013, klokken 12:32
Siden er oppe igjen!
Intet nytt under solen?!

Nå fikk jeg beskjed om å legge inn førerkortnummer og person nummer på Mitt Dashbord, jeg fikk også mulighet til å korrigere shipping adresse for vinterhjul etc (som jeg ikke har bestillt). Hmm, enten skjer det noe eller så blir jeg hacket....

Samme hos meg. Lagt inn DL nummer og fødselsnummer.

OleJA

Kanskje på tide å få nullstillet denne avstemmingen igjen nå når de første Sig'ene har rapportert at de har fått utleveringsdato?
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

laumb

Enig.
Da er den nullet.

Nå har den vært såpass lenge at folk burde ha lært...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA