Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading i glisgrendte strøk

Startet av Gusse, onsdag 12. juni 2013, klokken 10:21

« forrige - neste »

Pompel

Whohoo, da har jeg og familien vært i Trondheim og prøvekjørt. En bestilling på senhøsten er nå godkjent av min andre halvdel så da blir det vel etter hvert enda en Model S i Levanger :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Cowboystrekk

Sitat fra: riegetor på lørdag 24. mai 2014, klokken 19:19
Whohoo, da har jeg og familien vært i Trondheim og prøvekjørt. En bestilling på senhøsten er nå godkjent av min andre halvdel så da blir det vel etter hvert enda en Model S i Levanger :)
velkommen i klubben :) foreløpig er vi 12 til her :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

nivve

Kan vel også melde meg inn her, utvandret Steinkjerbygg som tenker å flytte hjem fra Trondheim til neste år. Bestilte min pearl white S85 2. januar (bekreftet samme dag) og får bilen med all sannsynlighet nå på tirsdag. Can't wait! :D Flere hvite på Steinkjer/i nærheten?

Pompel

På tide å oppdatere signatur på forumet her...

"Bestilling bekreftet. Vi har begynt å skaffe deler til din Model S."

\o/
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

RuneBreiseth


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA