Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

KaiRK

Larkollen
2012 Leaf Sølv
2014 TMS 85 Brun
2015 Cannondale Tramount 1

mecanica vergara

Ser ikke ut som de klarer strøm på CS Lier denne uken. Men det begynner å likne på noe. Disse ble tatt i dag tidlig ca. kl. 05.45
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

sondell

Ström på i Falkenberg, men man kommer inte åt laddarna. Det är en helt ny parkering här verkar det som och det krävs lite asfaltering först.
http://tesla.sondell.biz/?p=1277

Brede

Ser det allerede har kommet bilder, men her er ett jeg tok på Aspøya i går:



Ser ikke ut til at hverken trafo eller ladere har kommet opp ennå, bare fundamenter og skjelett til stolpene.

afitch80

Falkenberg står nå som åpen på Tesla sine sider!

Før amerikansk, nå tysk.

kjellan

Aspøya :

Bilder tatt i frå rutebussen i dag kl. 15. Gir ei grei oversikt over arbeidet så langt. 8)
Tesla Model S P85 Mars 2014 (Solgt)

Tesla Model S P85D  Mars 2015

mecanica vergara

Sitat fra: mecanica vergara på fredag 18. juli 2014, klokken 06:37
Ser ikke ut som de klarer strøm på CS Lier denne uken. Men det begynner å likne på noe. Disse ble tatt i dag tidlig ca. kl. 05.45
Snakket med en representant fra Tesla tidligere i dag. Og målet var å sette i gang SC i Lier i kveld hvis alt gikk som det skulle.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Muffinman

Så bra. Hvis jeg får bekreftet her at den er oppe og går i løpet av morgendagen kan jeg lade der i kveldinga og spare meg en omvei :-)

sondell

#1688
Sitat fra: afitch80 på fredag 18. juli 2014, klokken 16:17
Falkenberg står nå som åpen på Tesla sine sider!
De lade ut den lite för tidigt :). Är borttagen nu. Men fick meddelande ikväll att de precis tagit bort avspärrningen och att den nu var öppet!

http://tesla.sondell.biz/?p=1290

mecanica vergara

Sitat fra: Muffinman på fredag 18. juli 2014, klokken 19:19
Så bra. Hvis jeg får bekreftet her at den er oppe og går i løpet av morgendagen kan jeg lade der i kveldinga og spare meg en omvei :-)
Jeg har vært og prøvd, og den virker.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Muffinman


P85_Norway

Tesla M3 Performance

JohanH


sven erik

ja lier nor er oppe og går  bilder tatt kl 23 fredag kveld


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA