Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAF Manager - Android app til LEAF med klima-timerkontroll

Startet av petersv, fredag 24. mai 2013, klokken 10:20

« forrige - neste »

Jimpec

Jeg har faktisk kjørt en liten test av C2V3. Til prisen og hvilken beskyttelse den tilbyr så er det bra greier.
Men ikke på høyde med C1 med EXO topping - men der er jo naturlig nok. 
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

jsu224

Sitat fra: Jimpec på fredag 29. november 2013, klokken 22:31
Jeg har faktisk kjørt en liten test av C2V3. Til prisen og hvilken beskyttelse den tilbyr så er det bra greier.

hvor kjøper dere dette?

Hvis dere er ikke er inhabile og driver nettsida/butikken da...

DavidRS

Jimpec

Bare for the record; Jeg er helt habil når det gjelder produkter. "Alle" detailere har et behov for å teste alt mulig innen produkter innimellom. Og da finner man jo ut hva som funker og hva som bare er skryt.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

petersv

Sitat fra: Jimpec på fredag 29. november 2013, klokken 22:31

Høres bra ut. Det er jo mer å regne som voks enn coating mtp. holdbarhet og funksjon, så kanskje ikke helt rettferdig å sammenligne med C1? Billig er det iallefall, og en halvliter holder mange påføringer.

chal

Sitat fra: Jimpec på fredag 29. november 2013, klokken 23:52
Bare for the record; Jeg er helt habil når det gjelder produkter. "Alle" detailere har et behov for å teste alt mulig innen produkter innimellom. Og da finner man jo ut hva som funker og hva som bare er skryt.

Kan jeg spørre om du kjenner til et produkt som heter Touchguard? Har fått tilbud fra Oslo produksjon og Tjenester om å legge på dette. Takknemlig for svar.

Lokführer

Er det klarlakken til Tesla som bestemmer hvilket produkt som gir best resultat? Jeg har hvit perle lakk, hva er beste produkt for den?
Jeg håndvasker, men har observert at vaskestripene komme uhyggelig fort, selv i veldig skånsom vask.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Bernhard

Sitat fra: Lokführer på lørdag 30. november 2013, klokken 14:12
Er det klarlakken til Tesla som bestemmer hvilket produkt som gir best resultat? Jeg har hvit perle lakk, hva er beste produkt for den?
Jeg håndvasker, men har observert at vaskestripene komme uhyggelig fort, selv i veldig skånsom vask.

Hvilken farge har du?

Fikk ikke testet Ceramic, sykt barn, så det utgikk.
Men ser ut til at det er nye muligheter den 9.des.

DavidRS

Sitat fra: Bernhard på lørdag 30. november 2013, klokken 16:03
Sitat fra: Lokführer på lørdag 30. november 2013, klokken 14:12

Hvilken farge har du?

Fikk ikke testet Ceramic, sykt barn, så det utgikk.
Men ser ut til at det er nye muligheter den 9.des.

Hvit står det;)

morten007

Jeg har en svart Model S og trenger en detailer i Trondheimsområdet. Noen tips?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

Kilroy

Har ett godt tips som jeg har brukt på fossilbilen og skal bruke på TMS-en.
Han har tatt flere Tesla i den siste tiden. Send Pm for kontaktinfo.

Sitat fra: morten007 på lørdag 30. november 2013, klokken 20:01

Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

morten007

Sitat fra: Kilroy på lørdag 30. november 2013, klokken 21:22
Har ett godt tips som jeg har brukt på fossilbilen og skal bruke på TMS-en.
Han har tatt flere Tesla i den siste tiden. Send Pm for kontaktinfo.

Sitat fra: morten007 på lørdag 30. november 2013, klokken 20:01

Supert. Tar gjerne mot tips! :)

P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

Frodebo

Sitat fra: DavidRS på torsdag 24. oktober 2013, klokken 18:32

Denne er polert og beskyttet med produkter fra Rupes og Polishangel!

Ser veldig bra ut! Kan du si noe om erfaringene etter behandlingen?

Jeg har Ren Bil Trondheim i nabolaget, så jeg var innstilt på å ta en Ditec-behandlig der, men ser nå at de også har blitt et såkalt sertifisert Cosmic senter. Og da medfører vel det etter det jeg kan se Polishangel.

https://www.facebook.com/cosmicnorge?hc_location=stream

Kanskje et godt alternativ for oss i Trondheimsområdet?
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

DavidRS

Sitat fra: Frodebo på søndag 01. desember 2013, klokken 15:29
Sitat fra: DavidRS på torsdag 24. oktober 2013, klokken 18:32

Denne er polert og beskyttet med produkter fra Rupes og Polishangel!

Ser veldig bra ut! Kan du si noe om erfaringene etter behandlingen?

Jeg har Ren Bil Trondheim i nabolaget, så jeg var innstilt på å ta en Ditec-behandlig der, men ser nå at de også har blitt et såkalt sertifisert Cosmic senter. Og da medfører vel det etter det jeg kan se Polishangel.

https://www.facebook.com/cosmicnorge?hc_location=stream

Kanskje et godt alternativ for oss i Trondheimsområdet?

Hei. Denne bilen har fått Polishangel Master Sealant, også et meget godt produkt. Rengjøring av bilen er vesentlig lettere, og den holder seg ren lenger.

Det er nok et meget godt alternativ for dere i Trondheimsområdet ja. :)

Frodebo

Prima! Da tenker jeg dette blir en god løsning. Men, bør kanskje få bil først da  ;)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA