Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 4 seter kontra 2 seter

Startet av tomrh, onsdag 28. november 2012, klokken 23:08

« forrige - neste »

tomrh

Ser det er kommet både delforum og artikkel om e-NV200: http://elbil.no/elbiler/844-leaf-i-varebilversjon
I Trondheimsområdet kan den skli inn som en ekstra stor el-taxi, bl.a. i skytteltrafikk t/r Værnes.

Det store spørsmålet er om Nissan faktisk vil ta inn over seg at vi har et kaldere klima? Som det allerede har vært diskutert så tror jeg suksessen i Norge blir sterkt avhengig av løsning for varmeapparat og batteri. Hvis man bare kjører på med standard Leaf batteri og klimaanlegg, blir dette en fiasko. Nissan-representanter som leser elbilforum bør ta dette med videre opp i organisasjonen. Synes det er viktig å gjøre det riktig første gangen, elbilismen trenger suksesser.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA