Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Est. delivery: 13.june - 30. june.. Når får jeg vite sikker dato?

Startet av Daggan, mandag 15. mai 2023, klokken 19:50

« forrige - neste »

hardersen

MY LR hvit - fikk VIN 13. mai, endret fra 6-21 juni til 20-30 i dag. Kommer med isbryter til Romsa?

Moholt

Sitat fra: snakkesalig på onsdag 07. juni 2023, klokken 14:22
Sitat fra: Moholt på tirsdag 06. juni 2023, klokken 16:55Noen som vet hvordan det er med avbestilling, man taper da kun depositum på 2500 kr? Må vurdere å se etter alternativ om det blir etter juni.

Kontakt Tesla og si at du vil benytte angreretten din. Da får du tilbake alt (inkl dep på 2500). Bruk aldri ordene "kansellering" eller "avbestilling".

Takk for tips :) Er det noe tidsbegrensning på bruk av angrerett? Bestilte 14. mai.
Model Y RWD 2023

RJK

Sitat fra: Moholt på onsdag 07. juni 2023, klokken 21:43
Sitat fra: snakkesalig på onsdag 07. juni 2023, klokken 14:22
Sitat fra: Moholt på tirsdag 06. juni 2023, klokken 16:55Noen som vet hvordan det er med avbestilling, man taper da kun depositum på 2500 kr? Må vurdere å se etter alternativ om det blir etter juni.

Kontakt Tesla og si at du vil benytte angreretten din. Da får du tilbake alt (inkl dep på 2500). Bruk aldri ordene "kansellering" eller "avbestilling".

Takk for tips :) Er det noe tidsbegrensning på bruk av angrerett? Bestilte 14. mai.
Innen 14 dager fra mottak av bilen.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Ed_Eng87

Der ble EDD endret fra 11-30 juni til juni-jul og nå er jeg usikker på når faktisk levering blir. Dette høres ikke bra ut hvis de skal levere på rente kampanjen innen 30 juni. Blir kanskje angrefrist da hvis vi ikke får beholde den renten selv i juli hvis det skulle være tilfelle. Bestilte 24 april MYP QS.
2023 Tesla MYP Quicksilver

Gressklipper

Sitat fra: Ed_Eng87 på torsdag 08. juni 2023, klokken 09:02Der ble EDD endret fra 11-30 juni til juni-jul og nå er jeg usikker på når faktisk levering blir. Dette høres ikke bra ut hvis de skal levere på rente kampanjen innen 30 juni. Blir kanskje angrefrist da hvis vi ikke får beholde den renten selv i juli hvis det skulle være tilfelle. Bestilte 24 april MYP QS.
Kjedelig! Fått VIN?

Stratos

Jeg bestilte en RWD nå på søndag. Da sto det EDD juli - august. På tirsdag morgen hadde den endret seg til "juni 15 - juni 26".
Er det sannsynlig at den er klar så fort? Eller vil det mest sannsynlig endre seg igjen?
Kan jeg være så heldig at det har vært en avbestilling som jeg har fått overta feks?
Har ikke mottatt noe VIN enda.

Ed_Eng87

Sitat fra: Gressklipper på torsdag 08. juni 2023, klokken 09:58
Sitat fra: Ed_Eng87 på torsdag 08. juni 2023, klokken 09:02Der ble EDD endret fra 11-30 juni til juni-jul og nå er jeg usikker på når faktisk levering blir. Dette høres ikke bra ut hvis de skal levere på rente kampanjen innen 30 juni. Blir kanskje angrefrist da hvis vi ikke får beholde den renten selv i juli hvis det skulle være tilfelle. Bestilte 24 april MYP QS.
Kjedelig! Fått VIN?

Nope ingen VIN enda. Tesla selger som jeg har kontakt med sa at han sjekket idag men at det ikke var noen match enda for min bil og i tillegg kunne han ikke garantere utlevering i juni. Så jeg må bare vente videre og det er kjedelig,men krysser fingrene for at noe skjer ila måneden

Tesla89

MY LR QuickSilver
Bestilte 15.april, fikk VIN 16.mai, skal leveres i Bergen. Hadde først EDD 16.5-2.6, så 2.6-16.6. Nå har den vært 12.6-27.6 i ca en uke.
Snakket med Tesla forrige uke, da stod bilen på land i Zeebrugge. Tidligere denne uken antydet min kontakt i Tesla at den skulle ankomst registrering i Bergen 12.6. Ser nå at Kvitnos er på vei fra Drammen (etter at Auto ECO og Auto achive var der) og oppover Vestlandet (stavanger idag) og krysser fingrene mine for at min Tesla ruller i land i Bergen imorgen kveld. Flere i Bergen som har EDD neste uke som vet noe?
TMY LR Quicksilver 2023
TM3 LR sort 2019

sdga

Venter RWD som jeg vet kom til Zeebrugge for 2 uker siden i dag på Høegh Shanghai. Snakket med Tesla forrige uke som ikke sa noe mer enn at den garantert kommer ila. mnd (leasing så kan ikke se status selv). Regner nesten med at den er kommet til Drammen i det minste om den ikke blir med på nevnte Kvitnos og ankom Risavika havn i dag. Bestilt 6. april og kjenner det begynner å krible litt nå  ;D
2020 Peugeot e208
2023 Tesla Model Y RWD (bestilt)

Elporche

Venter også på RWD som kom til brugge den 25mai. Får vi beskjed noen uker før bilen kommer til butikken? eller får vi meldingen når den allerede er ankommet ?

sdga

Såvidt jeg forstår avtales leveringstid rundt 1 uke før levering. Men noen andre her inne kjenner nok prosessen bedre enn meg ;)
2020 Peugeot e208
2023 Tesla Model Y RWD (bestilt)

Nimrad

Har ikke hørt noe om VIN, men leveringen min er fortsatt estimert 17-28 juni. Håper på å få bil før 30. juni asså.
Tesla MY LR CR 2023
Fiat 500e 2021 Icon 3+1
Seat Mii 2020 - Solgt

Ed_Eng87

Sitat fra: Nimrad på fredag 09. juni 2023, klokken 13:15Har ikke hørt noe om VIN, men leveringen min er fortsatt estimert 17-28 juni. Håper på å få bil før 30. juni asså.

Tror EDD har lite å si, det kan flytte seg både opp og ned i kalenderen, det er når du har fått VIN at du får besre estimat.

Sveen

Fikk VIN 22. mai, EDD har siden det stått på 10.-25. juni. Spurte de på Brumunddal i går om alt var i orden, siden jeg ikke hadde hørt et pip siden jeg bestilte. Fikk beskjed om at jeg kunne forvente levering i løpet av uke 25. Så i slutten av EDD perioden.

Sveen

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA