Hovedmeny

2022.20.x

Startet av Motorwatt, torsdag 07. juli 2022, klokken 20:49

« forrige - neste »

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

jokke

Motorwatt

Min bil er ikke kapabel til slikt, så kan ikke sjekkes... 😕
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Kim-

Siden 2022.16 har jeg slitt med wifi i bilen. Ofte kobler den ikke automatisk til og må da inn og klikke på «på». Ofte når jeg trykker den «på», så skjer det ingenting, står akkurat det samme som når den er off. Må ta reset for å få den koblet til wifi igjen.

Software relatert eller må jeg booke time?
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Motorwatt

Du kan jo stille dette spørsmålet i Tesla-appen under Service. Har god erfaring med at de leser og svarer ganske raskt.
Tesla S75D - 09/2018

Thalgar

Sitat fra: Kim- på søndag 07. august 2022, klokken 22:54
Siden 2022.16 har jeg slitt med wifi i bilen. Ofte kobler den ikke automatisk til og må da inn og klikke på «på». Ofte når jeg trykker den «på», så skjer det ingenting, står akkurat det samme som når den er off. Må ta reset for å få den koblet til wifi igjen.

Trur det er fiksa i siste versjon. Hadde same problem før, men ikkje etter oppdateringat til 2022.20.
Model Y LR Quicksilver, 2023

Vaduz

Merket i går at prosent av SOC ved ankomst igjen står fast nederst på menyen uten at man må bla nedover veivisningen, så da er alt perfekt igjen med brukergrensesnittet for min del! (Etter at man kunne dra setevarme og defroster til permanente menyen og tilpasse menyene selv fra i vinter). Så etter et år med oppdatering er vi tilbake dit vi var og ting er ikke dårligere enn før i alle fall:)

Kim-

Sitat fra: Motorwatt på søndag 07. august 2022, klokken 23:14
Du kan jo stille dette spørsmålet i Tesla-appen under Service. Har god erfaring med at de leser og svarer ganske raskt.

Bruker du et spesielt SC? Jeg har aldri fått svar på mine henvendelser der før ca 1 uke før bilen skal inn, og nå på Tesla kokstad er første ledige time 6. september
2023 Tesla Model Y LR

Motorwatt

Mulig du har rett i at det må være en påbegynt sak. Dette er det sentrale SMS-nummeret, men det er mulig det har samme begrensning: ‭+47 59 44 65 95‬
Tesla S75D - 09/2018

Kim-

Trenger ikke å ha påbegynt sak. Sendte sms i går kl 22, fikk svar 0830 i dag om at det ikke er rapportert software relaterte problemer med wifi
2023 Tesla Model Y LR

geear

Sitat fra: Kim- på søndag 07. august 2022, klokken 22:54

Oppdaget i dag at jeg har samme problem i min P. Måtte restarte og koble til manuelt i dag for å få dratt ned 2022.20.8. Tipper det er SW.

knegg

Er det bare jeg som synes bilen tror jeg kjører av veien oftere nå etter denne versjonen?
2020 Model 3

geear

Syns det har vært veldig hyppig på både 2022.20.6, .7 og .8. I dag mente den jeg kjørte av veien da jeg var på vei mot en avkjøring fra motorvei. Og den varsler i hytt og pine når jeg prøver å bytte fil på veier med flere filer.

OlaM

Mener det går an å endre litt på varslingen. Ved feltskifte er den også greiere hvis man husker å bruke blinklys.  :angel:
'21 3LR

geear

Selv med 3-blink så varsler den...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA