Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2022.20.x

Startet av Motorwatt, torsdag 07. juli 2022, klokken 20:49

« forrige - neste »

geear

Hvor sier de at det å miste avstand 1 på autopilot er midlertidig bortfall? Det har vært slik i et halvt år nå, siden jeg hentet ut YP uten radar. Har ultralydssensorer, så det har ikke noe med det å gjøre.

RJK

Nå er og bortfall av radaren noe som førte til midlertidige frafall av visse funksjoner, så kan tenkes at dette bare trengte lengre tid. Men det du skrev tydet på at du mente det forsvant med fjerning av USS. Men det var da en feiltolkning av meg.

Jeg synes uansett at du skal se det an litt, for jeg tenker og tror at det er midlertidig. Jeg har ikke lest spesifikt at denne endringen er permanent, eller midlertidig. Men jeg ser det som mest sannsynlig at det er midlertidig.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

kodax

Dere skal se at det nok bare blir 1 på oss med FSD, altfor farlig å la mennesker ha ansvaret for å kjøre så nærme bilen foran. :laugh:
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA