Hovedmeny

Tesla aksjer

Startet av kjølholdt, lørdag 01. september 2012, klokken 00:36

« forrige - neste »

Huskestue

Huskestue

Sitat fra: emurof på fredag 21. september 2018, klokken 10:31
Sitat fra: Huskestue på onsdag 19. september 2018, klokken 20:34Rart at du konsenterer deg om denne delen Musk tweetet. Mr Musk sa eller mer presist twitret ikke bare "Funding secured" men også «Investor support is confirmed. Only reason why this is not certain is that it's contingent on a shareholder vote

I tillegg kom han med en spesifik pris, i tillegg ble dette gjort midt i mens handelen pågikk (Ble suspendert når børsen fikk samlet seg...)  Hvis dette blir stående som lovlige handlinger for en CEO og styreformann for ett børsnotert selskap så tenker jeg det er slutten for børsene og det er igjen vill vest. Og jeg kan love deg/dere at det er ingen (som er mikro aktører) investorerer som skriver i denne tråden tjent med.

Nå tar du litt av synes jeg. At dette skal bety "slutten for børsene" blir vel litt overkant hysterisk?

Sitat fra: Huskestue på onsdag 15. august 2018, klokken 08:56
Sitat fra: OlaM på onsdag 15. august 2018, klokken 08:39
Hvorfor kan ikke bare alle sjefer twitre alt de kan? Så blir vi alle rike!

Ja hvorfor ikke:

La alle selskap teweetret opp så de bli verd trillioner og trillioner av dollar eller hvorfor ikke Euro! 

Ikke nok penger i verden, bare la seddelpressa gå så ordner det seg. Få inn noen rådgivere fra sentralbanken i Venezuela så er dette bankers;-)

Og nei OlaM synes heller ikke det er en god ide...

emurof

Huskestue

Sitat fra: emurof på fredag 21. september 2018, klokken 20:21
Sitat fra: Huskestue på fredag 21. september 2018, klokken 17:04
Så kommer denne og nuller det ut?

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-09-20/tesla-is-said-to-lose-supply-management-chief-as-exodus-worsens

Kan ikke være mange igjen i ledelsen lenger!

Supply Management Chief? Han fikk sikkert sparken.

Jepp, Elon trenger noen å skylde på, men det er ikke så mange igjen nå :-D

Ellemelle

Da er også "Huskestue" lagt i ignorefilteret.

Det er begrenset hvor interessant det er å lese minutt-for-minutt dekningen om hva en Hyundai-eier mener om Musk, Teslabiler, Teslaaksjer og andre ting han ikke har råd til selv.

*Plonk*

emurof

Sitat fra: Huskestue på fredag 21. september 2018, klokken 20:26
Jepp, Elon trenger noen å skylde på

Hva mener du? Skal han gjøre jobben til direktørene sine liksom?

Huskestue

Sitat fra: emurof på fredag 21. september 2018, klokken 22:00

Du må sette deg inn i konseptet om årsak og virkning!

emurof

Sitat fra: Huskestue på fredag 21. september 2018, klokken 22:23
Sitat fra: emurof på fredag 21. september 2018, klokken 22:00

Du må sette deg inn i konseptet om årsak og virkning!

Igjen, hva mener du?

Cobos

Sitat fra: emurof på fredag 21. september 2018, klokken 20:21
Sitat fra: Huskestue på fredag 21. september 2018, klokken 17:04
Så kommer denne og nuller det ut?

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-09-20/tesla-is-said-to-lose-supply-management-chief-as-exodus-worsens

Kan ikke være mange igjen i ledelsen lenger!

Supply Management Chief? Han fikk sikkert sparken.
Jeg tenkte ihvertfall i mitt stille sinn at Musk sier han nå fokuserer på levering og service og ikke produksjon og plutselig sier en av de sjefene som har ansvar for levering opp...
Ingen dekning for dette annet enn mine teorier.
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

JorEl

Sitat fra: Huskestue på torsdag 20. september 2018, klokken 17:53
Sitat fra: JorEl på torsdag 20. september 2018, klokken 17:11
Forferdelig ulykke på Freemont; :+1: tommel i klem? :P
https://seekingalpha.com/news/3391813-california-inspect-tesla-plant-workplace-accident

Om det er verdensnyhet er jo ett spørsmål men å slå morsomheter på at noen fikk amputert deler av en finger er lavere enn lavmål....
Var ikke meningen å være ufin med en personskade. Heller å være i forkant av at de som ikke liker Tesla og elsker FUD, ville gjøre dette til noe veldig alvorlig. Bytter defor ut  :P, med  :(, så er jeg kanskje litt bedre enn laveste lavmål. For en stund i hvert fall.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Huskestue

Sitat fra: JorEl på lørdag 22. september 2018, klokken 13:42
Sitat fra: Huskestue på torsdag 20. september 2018, klokken 17:53
Sitat fra: JorEl på torsdag 20. september 2018, klokken 17:11
Forferdelig ulykke på Freemont; :+1: tommel i klem? :P
https://seekingalpha.com/news/3391813-california-inspect-tesla-plant-workplace-accident

Om det er verdensnyhet er jo ett spørsmål men å slå morsomheter på at noen fikk amputert deler av en finger er lavere enn lavmål....
Var ikke meningen å være ufin med en personskade. Heller å være i forkant av at de som ikke liker Tesla og elsker FUD, ville gjøre dette til noe veldig alvorlig. Bytter defor ut  :P, med  :(, så er jeg kanskje litt bedre enn laveste lavmål. For en stund i hvert fall.

Akkurat når det gjelder denne er vi herved enig!

Det kommmer sikkert ikke til å vare:-)

JorEl

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

JorEl

emurof

De som ikke vil stå så lenge i kø kan jo håpe at de fortsetter å produsere Inventory-biler.

georglu

Sitat fra: Ellemelle på fredag 21. september 2018, klokken 21:14
Da er også "Huskestue" lagt i ignorefilteret.

OFF TOPIC: Det burde vises på profilinfo-siden hvor mange som ignorerer deg. Kunne kanskje gitt mulighet for litt selvinnsikt.

Evt. på venstresiden av innlegget slik at det gir en slags score på din troverdighet.
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA