Hengerfeste til TMY i Tesla shop - kr 10000

Startet av tornaldo, onsdag 21. juli 2021, klokken 14:24

« forrige - neste »

Autowinder

Sitat fra: lars667 på fredag 28. januar 2022, klokken 17:30
Det var noen på Facebook som sa at det funka å legge inn eposten sin når det er utsolgt nå.

Hvorfor skulle det fungere nå, når det ikke gjorde det etter forrige gang det var mulig?
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Autowinder

Sitat fra: Handyman på fredag 28. januar 2022, klokken 19:37
Sitat fra: Autowinder på fredag 28. januar 2022, klokken 19:32
..... ingen kan sitte og trykke reload page i netteseren kontinuerlig hele dagen.
Det er jeg helt sikker på at det er en del som har gjort. Jeg har hatt slike desperate dager ;-)
Men en går lei etter 500 reload eller noe? 😉
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

tykkmann

Fikk bestilt. Står at man skal bestille montering via service i appen, men hva velger dere i appen for montering? Finner ikke tilhengerfeste som valg. Mener jeg har gjort det tidligere.

Radial

Sitat fra: tykkmann på fredag 28. januar 2022, klokken 20:50
Fikk bestilt. Står at man skal bestille montering via service i appen, men hva velger dere i appen for montering? Finner ikke tilhengerfeste som valg. Mener jeg har gjort det tidligere.

Valgte "oppgraderinger og installasjoner" her.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Handyman

Sitat fra: Radial på fredag 28. januar 2022, klokken 21:32
Sitat fra: tykkmann på fredag 28. januar 2022, klokken 20:50

Valgte "oppgraderinger og installasjoner" her.
Jeg valgte annet. Det er stort sett det samme hva du velger, bare du skrive en kommentar hva det gjelder. De går gjennom alt manuelt. Deretter sender de deg bekreftelse på SMS/e-post.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

elhansen

Fikk beskjed på sms om at tesla i Drammen har satt bort monteringa til et annet firma i Drammen grunnet mye å gjøre. De ville ta kontakt i starten av neste uke for avtale for tid for montering

Bidda

Har eid 72 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 100D 2017 og  Jaguar I-Pace EV320 2021
TM3 LR 2021 SOLGT
TMY LR 2021 SOLGT
TMX 75 2017 SOLGT
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT

elhansen

Sitat fra: Bidda på fredag 28. januar 2022, klokken 22:15
Hengerfeste montert torsdag på SC Hønefoss.

Kan man sette på det sorte plastdekselet når man ikke har kroken på?

Otkristo

Handyman

Sitat fra: elhansen på fredag 28. januar 2022, klokken 22:24
Sitat fra: Bidda på fredag 28. januar 2022, klokken 22:15
Hengerfeste montert torsdag på SC Hønefoss.

Kan man sette på det sorte plastdekselet når man ikke har kroken på?
Ja, men det er noe herk å få "klipsene" til å treffe. Lokket sitter også veldig godt fast når det er festet riktig. Jeg kommer garantert til å modifisere det.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Bidda

Kan ta bort klips (klippe bort) så det blir enklere å ta av✅
EDIT: Oppdaget nå at det var det filmen gikk på 😊
Har eid 72 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 100D 2017 og  Jaguar I-Pace EV320 2021
TM3 LR 2021 SOLGT
TMY LR 2021 SOLGT
TMX 75 2017 SOLGT
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT

geear

Var egentlig litt gira på å bestille en ny Y, men nå blir det vanskelig å gjøre det når jeg først får hengerfeste på denne! Kommer til å bli kjørende lang tid uten hengerfeste på den nye evt., for det ser veldig ut som det er takstativhistorien all over again..  >:(

ToWalkOrDrive

Sitat fra: geear på fredag 28. januar 2022, klokken 23:13
Var egentlig litt gira på å bestille en ny Y, men nå blir det vanskelig å gjøre det når jeg først får hengerfeste på denne! Kommer til å bli kjørende lang tid uten hengerfeste på den nye evt., for det ser veldig ut som det er takstativhistorien all over again..  >:(

Ja, ser de har flyttet hengerfestet en plass ned hver gang jeg sjekker appen, og nå er det i bunn. Skvettlapper er på topp ?!?!?
Tesla Model Y                         2021-

geear

Noen på FB påstår at de har flere på lager, men skal slippe de i puljer for å ikke overbelaste servicesentrene. Hvem vet om de bare gjetter eller har faktisk info. Har inntrykk av at informasjonen ofte starter med at en spekulerer, hva, hvis, omatte, og at det plutselig så blir om til et rykte.

lars667

Det er nok bare en spekulasjon ut fra at det var utsolgt flere ganger i løpet av dagen i går, men at det ble mulig å bestille igjen. Dette kan også ha vært fordi folk hadde betalingsproblemer og prøvde å handle flere ganger, og dermed tok opp flere handlekurver/hengerfester. Slik som meg.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA