Hengerfeste til TMY i Tesla shop - kr 10000

Startet av tornaldo, onsdag 21. juli 2021, klokken 14:24

« forrige - neste »

Øyvind.h

VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

egolf2018

Har en Tesla Model Y i bestilling med antatt levering i februar/mars. Fikk ikke bestilt hengerfeste, selv om de var på lager da jeg sjekket. Flere som opplevde det samme? Er jo fornuftig, så de med bil får først.

k1

Sitat fra: egolf2018 på fredag 28. januar 2022, klokken 14:29
Har en Tesla Model Y i bestilling med antatt levering i februar/mars. Fikk ikke bestilt hengerfeste, selv om de var på lager da jeg sjekket. Flere som opplevde det samme? Er jo fornuftig, så de med bil får først.
Ja, du må ha VIN klart da du skal velge hvilken bil du skal installere det på. RN holder ikke..
Og som du sier, det er jo fair at de som har bil får først, så satser vi på at de har fått mer orden på ting når vi andre får bil senere.

TeslaSY

Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

elhansen

Får håpe at det kommer flere snart. Synes noen sa at det skulle komme flere tusen enheter? Lønner seg nok å følge med, jeg fikk ingen mail om at det var tilgjengelig. Selv om jeg har "meldt" meg på e-postvarsel.

geear

I følge mitt servicesenter så er det snakk om firesifret antall. Noe mer sa de ikke. Føler med dere som har gått glipp av det...  ::)

Fått bekreftet at mitt blir installert på tirsdag. Kommer til å få masse ledig tid fremover, når jeg ikke lenger skal sitte og refreshe Tesla-shop mange ganger daglig, som jeg har gjort siste 4,5 måneden...  :o

HRS

Fikk heller ingen epost. Latterlig at man ikke bare kan forhåndsbestille og få dem montert når varen ankommer. Nå må man sjekke nettsiden og eposten jevnlig og håpe at man ikke er for sen. Det er det nesten som å bestille konsertbilletter som en uttrykte på facebook.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: geear på fredag 28. januar 2022, klokken 15:30
I følge mitt servicesenter så er det snakk om firesifret antall. Noe mer sa de ikke. Føler med dere som har gått glipp av det...  ::)

Fått bekreftet at mitt blir installert på tirsdag. Kommer til å få masse ledig tid fremover, når jeg ikke lenger skal sitte og refreshe Tesla-shop mange ganger daglig, som jeg har gjort siste 4,5 måneden...  :o

Hekkan...et døgn uten at jeg fulgte med på forum og Tesla.....
Tesla Model Y                         2021-

PionerThink

Virker som det kommer opp igjen med jevne mellomrom, men for meg oppsto det feilmelding i det øyeblikket jeg skulle betale >:(
Prøvde på ny men får da feilmelding bare jeg prøvde å legge inn bestilling: "Det oppsto en feil ved behandling av forespørselen din" :(
Begynner å bli litt lei nå kjenner jeg!
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 146'km i daglig bruk i Kristiansand
Porsche Boxster 2011, Solskinnsbil

lars667

Det var noen på Facebook som sa at det funka å legge inn eposten sin når det er utsolgt nå.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Autowinder

Det er ganske ræva av Tesla å ikke prioritere de som bestilte HF sammen med bil tilbake i 2020. Kølapp er normalt i Norge, og ingen kan sitte og trykke reload page i netteseren kontinuerlig hele dagen.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

lars667

Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Handyman

Sitat fra: Autowinder på fredag 28. januar 2022, klokken 19:32
..... ingen kan sitte og trykke reload page i netteseren kontinuerlig hele dagen.
Det er jeg helt sikker på at det er en del som har gjort. Jeg har hatt slike desperate dager ;-)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

friendsmag

Dårlig politikk det.  :-1:

I Tyskland kan man fortsatt bestille, men lille Norge har sikkert fått inn bare noen få hengerfeste. Vurderer å bestille i Tyskland og så få montert der i sommer.

Handyman

Sitat fra: friendsmag på fredag 28. januar 2022, klokken 19:37
Dårlig politikk det.  :-1:

I Tyskland kan man fortsatt bestille, men lille Norge har sikkert fått inn bare noen få hengerfeste. Vurderer å bestille i Tyskland og så få montert der i sommer.
I Norge skal sikker de aller fleste ha HF, mens i Tyskland tipper jeg at andelen er mye lavere, og at det der få som er desperate ette HF.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA