Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

TKTS

Snakket akkurat med chatten, jiiz for en kundeservice. Jeg får bilen i løpet at de 2 siste ukene i mars.. Spurte om de kom med rattvarme, men det gjorde de ikke.. Tar det med en klype salt uansett..

Ikke fått chassisnr og levering står fortsatt som "-" på kontosiden..

V8Tesla

Snakket med Chat for fullt VIN Nummer men det ville de ikke gi....  for prøve showroom

Er det noen som har VIN893XXX ?

V8Tesla

najtrox

Fikk akkurat SMS med beskjed om "Din model 3 blir klar for levering i begynnelsen av mars. Du vil motta en SMS senere når levering av bilen kan avtales". Jeg har hatt VIN lenge, 890xxx. Antar den ikke er på første båt, men neste lass som kommer. Utlevering i Drammen - Grå/sort - 18 - hfeste for de som lurer :)

Ikke fått treff via UECC sin sporing, så den er vel ikke reist fra Zeebrugge enda.

John54

Sitat fra: Humlebakken på torsdag 18. februar 2021, klokken 10:20
Snakket akkurat med chatten, jiiz for en kundeservice. Jeg får bilen i løpet at de 2 siste ukene i mars.. Spurte om de kom med rattvarme, men det gjorde de ikke.. Tar det med en klype salt uansett..

Ikke fått chassisnr og levering står fortsatt som "-" på kontosiden..

Samme for meg også. Har fått beskjed om at jeg er tildelt VIN og levering siste halvdel av mars. På siden er jeg ikke tildelt VIN og bare "-" i feltet beregnet levering

TKTS

Hælle mallorca, da fikk jeg SMS om at jeg får bil i begynnelsen av mars.. De er i det minste samstemte på Tesla.. host. Forige gang jeg hentet Tesla fikk jeg ikke slik SMS, fikk bare SMS om dato og klokkeslett jeg kunne hente på.
Antar bilen er på Autopremier som kommer i morgen ca kl 13:00.

50%NoFuel

Fremtiden er elektrisk

benjadin

Før:
2018 Nissan Leaf 40 kWh (2018-2021)
2021 Tesla Model 3 LR (2021-2024)

Nå:
2001 BMW 330Ci cabrio (2023-)
2024 Tesla Model Y LR (2024-)

Mags85

Får bil neste uke jeg og. 882XXX
Håper den er på autopremier! Gleder meg som en unge på julaften.

najtrox

Sitat fra: Mags85 på fredag 19. februar 2021, klokken 10:02

Av nysgjerrighet, får du sporet bilens VIN på UECC sine sider? https://www.uecc.com/customer-supplier-centre/cargo-tracking/high-and-heavy
Fikk VIN samme dag som bestilling (25 Jan) noe som burde tilsi at den var/er på Horizon Leader. Men den er lastet om i Zeebrugge, men får ingen treff på VIN på UECC sin tracking.. hmm

Mags85

Sitat fra: najtrox på fredag 19. februar 2021, klokken 10:20

Av nysgjerrighet, får du sporet bilens VIN på UECC sine sider? https://www.uecc.com/customer-supplier-centre/cargo-tracking/high-and-heavy
Fikk VIN samme dag som bestilling (25 Jan) noe som burde tilsi at den var/er på Horizon Leader. Men den er lastet om i Zeebrugge, men får ingen treff på VIN på UECC sin tracking.. hmm
Ingen treff (jeg regner meg at jeg skal skrive inn hele regla?)
Men fått leveringsdato den 25 februar

jrjakobsen

Sitat fra: Mags85 på fredag 19. februar 2021, klokken 10:22

Fylte inn hele VIN og fikk treff, bilen er lastet på båt i zeebrugge 17.2....
Har fått utlevering 25.2
Bestilt 10.01
So/So LR m hf.

Mags85

Sitat fra: jrjakobsen på fredag 19. februar 2021, klokken 10:36
Sitat fra: Mags85 på fredag 19. februar 2021, klokken 10:22

Fylte inn hele VIN og fikk treff, bilen er lastet på båt i zeebrugge 17.2....
Har fått utlevering 25.2
Bestilt 10.01
So/So LR m hf.

Hmm. Håper ikke noe "har skjedd" med min, Står fremdeles 25 feb liksom.

Kanskje drømmen min i natt blir virkelig, drømte om en epost der det sto at bilen ble ikke levert, pga at den ble totalvraket på båten haha.

V8Tesla

Ja, ser 5 nye nå https://teslastats.no/

Blir noen nye eier til uka :)

Fikk nettopp høre om 20.03 levering(drammen) :/ håper dette er feil.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA