Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

William

Sorlandsinv

Snakka med chaten i dag - «vi har ingen mulighet å fortelle kunder hvor Bilen befinner seg før den er i Norge.»... veldig teit at det er så stor forskjell mellom hvem som sitter på vakt hos Teslachat, og hvor mye info man får.

bholstad

Fikk tekstmelding i ettermiddag. Utlevering i Drammen 24. februar. Bestilte grå/sort performance 30. desember. Ikke fått VIN eller noe mer å signere inne på Tesla kontoen, men det dukker vel opp snart.

jrjakobsen

Min tesla konto ble nå oppdatert til "Leveringsavtale 25.Februar at 14:20" Har ikke fått hverken e-post eller sms om dette, heller ingen valg om passende dato...

V8Tesla

jaja, ser ut som leveringen kommer tidlig!! :)

ikke fått melding her, eller noe på kontoen :/ kanskje innen uka eller på mandagen!

Gratulerer til dere nye eier da ;)

turfsurf

Kom sms om levering i Brumunddal 1/3 i dag. Ingen VIN dog.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

jrjakobsen

Sitat fra: jrjakobsen på onsdag 17. februar 2021, klokken 19:16
Min tesla konto ble nå oppdatert til "Leveringsavtale 25.Februar at 14:20" Har ikke fått hverken e-post eller sms om dette, heller ingen valg om passende dato...

Hva gjør jeg om dato ikke passer? Er midt i vinterferien jo :)

Sorlandsinv

Hvis det er en hvit/sort LR med hengerfeste, kan du avbestille - så jeg slipper å vente til 15 mars 🤣🤣

jrjakobsen

Sitat fra: Sorlandsinv på onsdag 17. februar 2021, klokken 20:07
Hvis det er en hvit/sort LR med hengerfeste, kan du avbestille - så jeg slipper å vente til 15 mars 🤣🤣

HE HE :) Sorry, er Sort/Sort med HF :)

vaarum

Skal ha utlevering i Trondheim 2 mars,  men fikk beskjed om at det var overlevering ute og det var satt av 10min. Flere som har fått den beskjeden?

Sent fra min SM-G973F via Tapatalk

G.H

Da er bilene våre på vei. Utlevering 25 februar i Drammen for min del :+1: :+1::) :)

sintjern

Noen som har klart å spore VIN via UECC?
https://www.uecc.com/customer-supplier-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/

Min er nok lengre bak i løypa enda, men nysgjerrig om jeg vil kunne se når den kommer inn på siste etappe :)

G.H

G.H

Gå inn på denne siden, søk med ch nr. Funker bare etter bilen er lastet om i Zeebrugge og på vei til Norge. https://www.uecc.com/customer-supplier-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA