Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

alagerqv

Har nok bare kjøpt fra noen andre, da leveres bilen med sommerdekk.

Terje Klungervik

Sitat fra: Steffinho på tirsdag 22. desember 2020, klokken 19:00

Bare hvis man bestiller de fra Tesla. Jeg vil ikke betale 35 000 kr for vinterdekk. Vil heller ikke ha 20" på vinteren. 18" er både billigere og bedre etter min mening.

Ok. Betalte 17500 for mine 18" hos Tesla

SnL

Fikk telefon idag om at de ikke kunne levere til Trondheim før nyttår pga. problemer med transport. Jeg er derfor nødt til å innfinne meg på Lillestrøm før nyttår eller vente til Mars for å få en annen. Er det noen som har fått bil utlevert vha. fullmakt? Har nemlig en kompis utenfor Oslo som kan hente for meg... Meget irriterende og null forståelse fra Tesla..
Tesla M3 LR - Bestilt 24/11 -2020

alagerqv

De er virkelig desperate for å få ut bilene, men dette er jo bare useriøst. Høres ut som en fin sak for pressen å spørre Even Sandvold Roland om.

Havvo

De rævkjører kundene med fullt overlegg for å få pøst ut bilene før nyttår. Arrogant og lite bærekraftig. Jeg glemmer ikke denne behandlingen den gangen det finnes reelle alternativer.

Mange har solgt bilene sine og står nå uten bil på bakgrunn av lovnader fra Tesla om bil i desember. Ta fly halve Norge rundt og hente bilen på nyttårsaften uten vinterdekk er ikke er reelt alternativ for meg i alle fall.

Sent from my iPhone using Tapatalk

hemi

Havvo

Des 2019 var det ikke likt i alle fall. Jeg hentet ut en LR 17.des i fjor og da var det ordnete former og en viss form for sivilisert oppførsel.

mr_frodo

Sitat fra: Havvo på tirsdag 22. desember 2020, klokken 20:24
De rævkjører kundene med fullt overlegg for å få pøst ut bilene før nyttår. Arrogant og lite bærekraftig. Jeg glemmer ikke denne behandlingen den gangen det finnes reelle alternativer.

Mange har solgt bilene sine og står nå uten bil på bakgrunn av lovnader fra Tesla om bil i desember. Ta fly halve Norge rundt og hente bilen på nyttårsaften uten vinterdekk er ikke er reelt alternativ for meg i alle fall.

Min ble levert med vinterdekk, med sommerhjulene i bilen, så det bør ikke være noe problem

TeslaSY

Sitat fra: Havvo på tirsdag 22. desember 2020, klokken 20:32
Des 2019 var det ikke likt i alle fall. Jeg hentet ut en LR 17.des i fjor og da var det ordnete former og en viss form for sivilisert oppførsel.

Jeg hentet torsdag forrige uke (17.des), gikk veldig fint, tok veldig lite tid (inkludert innbytte)
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

alb92

Sitat fra: Havvo på tirsdag 22. desember 2020, klokken 20:32

Desember 2019 ville ha vært likt, hvis det var like stor interesse for bilen. Dette året, så er det stor pågang på grunn av rente kampanjen og oppdatert bil. (Ikke tolk dette som at jeg trur dette er rett måte å gjøre ting på)

Model 3 P

Bilen min kommer til Oslo i morgen tidlig (har fått VIN). Greier de å levere den til Stavanger på 8 dager? Har ikke fått noe hente mld. Frykter de tar den lette løsningen og leverer den til noen på Østlandet som har bestilt samme konfigurasjon ...
MYP - Venter i spenning
M3P - 2021

alagerqv

Det kan også hende du får spørsmål om å hente den på Lillestrøm...

bjheggset

Mye trist lesning her nå! Har en P i bestilling selv med levering Trondheim, som mange andre estimert desember bestilt 30/10. Jeg skal foreta innbytte, så lurer på hvordan opplegget eventuelt blir da om de skal tvinge meg til Lillestrøm.. Om de hadde sponsa flybillett så kanskje, men jeg må jo kjøre en bil nedover ift. innbytte. Det er lite aktuelt nå i jula. Om ikke de tar inn bilen i Trondheim før jeg eventuelt henter den i Lillestrøm? Hvem vet. Fikk VIN for lenge siden(838xxx), og den står nok på Glovis som kommer til Oslo i natt. Men etter det jeg leser her ser ikke ting så lovende ut for oss med levering andre steder enn Østlandet.

Steffinho

Sitat fra: Terje Klungervik på tirsdag 22. desember 2020, klokken 19:04
Sitat fra: Steffinho på tirsdag 22. desember 2020, klokken 19:00

Bare hvis man bestiller de fra Tesla. Jeg vil ikke betale 35 000 kr for vinterdekk. Vil heller ikke ha 20" på vinteren. 18" er både billigere og bedre etter min mening.

Ok. Betalte 17500 for mine 18" hos Tesla
De passer ikke på Performance. Der må man velge 20".
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

alagerqv

Du kan velge 3.part 19'' på P hører jeg. Vet ikke om du får på 18''

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA