Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mitsubushi i-miev 2012

Startet av foxy, mandag 26. mars 2012, klokken 22:15

« forrige - neste »

bkv

#90



Sitat
Grattis til deg også med ny bil! Er det 2012 mod eller 2011 mod som du har fått? Hvis 2011 hvorfor leveres den da med 10A  ??? Og 10 m kabel er vel litt voldsom?
Det er 2012-modellen. Ja, jeg merket at 10 meter er nokså mye da jeg skulle kveile den opp i morges. På den annen side, gir det mer fleksibilitet med hensyn til hvor man kan stå  i forhold til stikkontakten.
Mitsubishi i-Miev 2012.

Griffel

Sitat fra: bkv på fredag 23. mars 2012, klokken 12:18
Ja, jeg merket at 10 meter er nokså mye da jeg skulle kveile den opp i morges. På den annen side, gir det mer fleksibilitet med hensyn til hvor man kan stå  i forhold til stikkontakten.

Pass på å kveile helt ut når den er i bruk. Ikke la den henge i en kveil på en krok når lading pågår.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

hkaspenberg

Omlag 4 km erfaring som eier av iOn nuh! Hentet bilen for en snau time siden, og nå står den bare i garasjen her på jobben og venter på hjemturen. Blir det tidlig hjem idag mon tro?

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA