Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prutingsmon på Leaf?

Startet av bkv, fredag 02. mars 2012, klokken 19:23

« forrige - neste »

Kris

Sitat fra: bkv på fredag 24. februar 2012, klokken 07:00
Sitat fra: KristianW på torsdag 23. februar 2012, klokken 22:33
Denne kommer sannsynligvis ikke til Norge gjennom forhandler. Den er tilpasset det amerikanske markedet. Fordi amerikanere er bredere og tyngre, er bilen bredere, lengre og har sterkere motor enn den utgaven som selges her nå. Men en del av oppgraderingene som vi ser her kan vi forvente å finne på årets modell når den kommer. Som for eksempel fjernkontroll og batterivarmer.

Forhandlerne sitter på et lager av overliggere fra i fjor som de vil selge ut før de er villige til å kommentere årets modell. Det var ca 60 gamle i Miev igjen i Drammen sist jeg sjekket.

Jeg liker det lille karosseriet mye bedre og syns det er nettopp proposjonene de har truffet godt med, så håper ikke vi også må tilpasse oss denne hamburgerutgaven.  :P

Jeg vil ha kupevarme med fjernstyring.
Det er ikke et lyte ved bilen at den er 1585 mm bred
Ekstra lengde brukes til større støtfangere.

Forhåpentligvis kommer den europeiske modellen med kupevarme også, men når?

Hvis man foretrekker en bil som er 147,5 cm bred og 347,5 lang, er det jo ikke akkurat en fordel om den er større og ser kipere ut;)

Jeg venter også på vinterpakken, men den ser ikke ut til å komme før våren.

Oslo
Peugeot Ion 2012
Ingen bil nr. 2

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA