Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vi som IKKE har fått VIN

Startet av torjze, lørdag 09. februar 2019, klokken 15:35

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Autodidact på søndag 24. februar 2019, klokken 11:30
Sitat fra: knut.aulie på søndag 24. februar 2019, klokken 11:14
Sitat fra: Elmo på lørdag 23. februar 2019, klokken 15:47
"Retningslinjer for grått marked" dokument.

Hva står i denne?

Hva man kan og ikke kan forvente ved anskaffelse av Tesla utenfor deres kjernemarkeder, for eksempel i relasjon til reparasjoner, deler etc.
Takk [emoji1303]

Amoss

Sitat fra: Elmo på lørdag 23. februar 2019, klokken 21:48
Sitat fra: Amoss på lørdag 23. februar 2019, klokken 16:25
OT: Generelt ville jeg være meget forsiktig med å anbefale akkurat IE. Spesielt nå som selv MS anbefaler å ikke bruke den :p
Jeg anbefaler ikke IE. Bare prøvde fordi jeg så mere på mobilen enn på PCn.

Dette definerer jeg klart som å anbefale IE:
Sitat fra: Elmo på lørdag 23. februar 2019, klokken 15:47
Det kan være lurt å sjekke Tesla kontoen med IE !!
Har ingen innsigelser mot å anbefale å prøve en annen nettleser/enhet som sagt.

Sitat fra: Elmo på lørdag 23. februar 2019, klokken 21:48
Ctrl+Shift+R gjorde ingen forskjell.  Slett nettleserdata+F5 og jeg fikk fram dokumentene i Chrome også ??? :o
Ok, var kanskje i FF at man har den snarveien? Den skulle ha ignorert nettleserdata for gjeldende nettside under relasting. Men sikkert greit å få tømt mellomlageret fra tid til annen uansett :) Kanskje du også har andre nettsider du ikke har sett at har vært oppdatert i det siste?
Model S 85D

Macnus

Ser at enda flere får SMS-er, telefoner og annen info fra Tesla.. Selv har jeg fått ingenting.. ::)
Jeg har ringt Tesla selv tre ganger, og de kan ene gangen si at jeg ligger inne og alt er OK. Neste gang jeg ringer, kan de si at de mangler mye.. Legger inn på nytt, deretter samme visa igjen..  :-X
Har ihvertfall fått kommet meg til punkt tre nå, men ingen Final Invoice eller levering. De kan på telefon si i løpet av Mars, men ikke mer enn det. :P
Reserverte og bestilte 20.12.18, ikke Tesla fra før, Trondheim. LR svart/svart 19" EAP.
Har jeg bare kunnet få noe info å stole på, og ikke at jeg selv må ringe å følge opp for å hele tiden komme videre.
Frustrerende!
Noen som vet når bilene kommer til Trondheim i det hele tatt?? ;)

ok67

Sitat fra: Macnus på mandag 25. februar 2019, klokken 08:51
Kom eit båtlass før helga.
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

J.Lafton

Bestilte bil i går. Blir spennende å se hvor lang tid det tar.
Ble oppringt av dnb om at finnansering er iorden, så da er alt klart fra min side.
Bilen er en blå LR med alt av utstyr.
2019 Tesla Model 3 LR
2018 Volkswagen E Golf SOLGT
2014 Nissan Leaf Tekna SOLGT

Macnus

Sitat fra: ok67 på mandag 25. februar 2019, klokken 09:07

Men ikke fått bil, og ingen info.. Men fått med meg at det har vært en båt her, lurte derfor på når neste båt kommer? Kanskje jeg får på neste båtlass?  :o

Handyman

Sitat fra: Macnus på mandag 25. februar 2019, klokken 09:11

Men ikke fått bil, og ingen info.. Men fått med meg at det har vært en båt her, lurte derfor på når neste båt kommer? Kanskje jeg får på neste båtlass?  :o
Mye info her:
https://elbilforum.no/index.php?topic=43452.0
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Macnus

Sitat fra: Handyman på mandag 25. februar 2019, klokken 09:23
Sitat fra: Macnus på mandag 25. februar 2019, klokken 09:11
Mye info her:
https://elbilforum.no/index.php?topic=43452.0

TAKK! ;D

J.Lafton

Ble kontaktet av Tesla selger i dag. Tok opp at jeg ville legge til FSD, noe han ikke hadde hørt at gikk ann. Ringte delivery og pratet med ei veldig hyggelig dame som sendte meg en mail der jeg måtte bekrefte at jeg hville legge til FSD. Stor bare 15min i relefonkø også  :)
2019 Tesla Model 3 LR

staleand

J.Lafton Fikk du lagt til FSD uten ekstra tillegg i ettertid? Jeg fikk beskjed om over 50.000,- for å legge til AP i ettertid. Har levering på fredag kl 10:00 i Tromsø og det irriterer meg grønn at de ikke gidder å pushe den programvareoppdateringen uten å skulle ha masse ekstra, når bilen enda ikke er levert...
Model S S85 Alt utstyr, minus tyverialarm, hattehylle og barneseter.
Levering feb / mars 2014.

J.Lafton

Jeg bestilte jo i går. Så min bil er jo mye lengre unna. Men ble tillegg på 25k,-
For FSD
2019 Tesla Model 3 LR

Fornybarbil

Snakker en av dere om FSD og en om EAP, eller?

Hva er prisene før og etter levering egentlig?

erikkr

Må ha blitt tildelt en bil fra noen som har angret seg. Snakket med tesla nettopp og fikk vite at jeg hadde blitt tildelt VIN og at bilen forlot Zeebrugge 13.02.. La inn min bestilling 10.02 så dette føles litt merkelig.
Fikk vite at jeg mest sannsynlig får levering før det oppgitte tidsrommet jeg fikk på sms (14/3 - 27/3) også.
Med tanke på hvor surrete tesla er kan jeg vel ta alt med en klype salt..

las^se

Sitat fra: erikkr på mandag 25. februar 2019, klokken 14:40
Må ha blitt tildelt en bil fra noen som har angret seg. Snakket med tesla nettopp og fikk vite at jeg hadde blitt tildelt VIN og at bilen forlot Zeebrugge 13.02.. La inn min bestilling 10.02 så dette føles litt merkelig.
Fikk vite at jeg mest sannsynlig får levering før det oppgitte tidsrommet jeg fikk på sms (14/3 - 27/3) også.

Går an å være heldig :) Hva er din konfigurasjon?

Sent from my iPhone using Tapatalk
VW e-up! -14

erikkr

Sitat fra: las^se på mandag 25. februar 2019, klokken 14:42
Sitat fra: erikkr på mandag 25. februar 2019, klokken 14:40

Går an å være heldig :) Hva er din konfigurasjon?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Midnight silver
Svart interiør
EAP
18" aero sommer
18" aero piggfri vinter

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA