Tesla åpner for konfigurering/bestilling av Model 3 i Norge 5. Desember!

Startet av anorway, fredag 30. november 2018, klokken 17:54

« forrige - neste »

emmern

Sitat fra: Lygren på torsdag 06. desember 2018, klokken 10:39
Sitat fra: emmern på torsdag 06. desember 2018, klokken 01:08
Fsd er tilgjengelig men det er "off menu". Ring salg!

Ah, OK, har sendt melding! :) Det er jo "redningen" for oss tech tullinger som liker å tro på julenissen uten tvil...

Indeed. Jeg hadde fysisk ringt dem. Det gjorde jeg for å dobbeltbekrefte på min S :)
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

geear

Sitat fra: mthoring på torsdag 06. desember 2018, klokken 11:57
Noen som har fått til å legge til referral på allerede bestilt Model 3? Får det ikke til her.

EDIT: Får det til ved ny bestilling, men altså ikke når jeg forsøker å endre en eksisterende bestilling.
Hvordan får man bekreftet om man har fått det lagt til eller ikke?

Tipper selger kan legge til i ettertid, det fikk jeg gjort da jeg bestilte X-en. Brukte ikke referrallink, men var ingen problemer å få det inn en ukes tid etterpå. Byttet kode med en her inne..

Måkemannen

Sitat fra: lirekassa på torsdag 06. desember 2018, klokken 11:41
Reserverte januar 2018, men har ikke fått invitasjon til å bestille ennå. Håper det kommer i løpet av måneden :)
Sjekk teslakontoen din. Virker som de fleste slippes inn idag. Jeg fikk aldri mail, men joda, jeg kan designe bilen nå.

Reserverte i mai 2017, ikke Tesla eier fra før.

sliddis

Reserverte 13 november, i år.
Har aldri eid Tesla.
Har åpnet for meg :-)

Magnus Hansen

Så eksisterende eiere og førstedagsreservasjonholdere fikk altså en hel dag forsprang på resten  :)

offpist

Reserverte for 5 dager siden, altså 1.desember, aldri hatt Tesla.
Åpent for meg også nå (bare noen timer siden tydeligvis, for var ikke åpent i dag tidlig.)
Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

geear

Sitat fra: snakkesalig på torsdag 06. desember 2018, klokken 12:36
Mange som bestiller uprøvd bil.. så dristig er ikke jeg. Er det sagt noe om når (og hvor) det blir mulighet for prøvekjøring?
Fri returrett etter overtakelse for alle som ikke har fått prøvekjørt først.

Dessverre står det kun under bestillingsprosessen, ikke i vilkårene man får tilsendt med ordren, så der har de en jobb å gjøre.

stue

Jeg vil ha performance, men uten 20 tommers hjul. Vil ha de minste hjulene. Hva gjør jeg?

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

ganton

Sitat fra: offpist på torsdag 06. desember 2018, klokken 12:52
Reserverte for 5 dager siden, altså 1.desember, aldri hatt Tesla.
Åpent for meg også nå (bare noen timer siden tydeligvis, for var ikke åpent i dag tidlig.)
Hva får du presentert som estimert leveringsdato?
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19, solgt 2024)
Tesla model Y performance juli 2024

Bjørn Eikeland

Sitat fra: snakkesalig på torsdag 06. desember 2018, klokken 12:36
Mange som bestiller uprøvd bil.. så dristig er ikke jeg. Er det sagt noe om når (og hvor) det blir mulighet for prøvekjøring?
telefonsvareren deira sa prøvekjøring ble februar 2017. men som nevnt tidligere, grei returrett - de regner vel med at det ikkje blir spesielt vanskelig å omsette biler som folk står i kø for å få.

offpist

Sitat fra: stue på torsdag 06. desember 2018, klokken 13:01
Jeg vil ha performance, men uten 20 tommers hjul. Vil ha de minste hjulene. Hva gjør jeg?

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

Om jeg var deg ville jeg prøvd å finne en annen som vil bytte med deg, mot mellomlegg så klart..
burde ikke være vanskelig.
Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

THE

Sitat fra: Magnus Hansen på torsdag 06. desember 2018, klokken 12:49
Så eksisterende eiere og førstedagsreservasjonholdere fikk altså en hel dag forsprang på resten  :)
Synes faktisk det er bra at det ikke er måneder forskjell på om man er Teslaeier eller ikke fra før, og om man reserverte for 2,5 år siden eller ei uke siden.

Når Tesla går så aktivt ut med lovnader om stort volum og 2-7 mnd. leveringstid, så må det bety at Tesla har god kontroll på produksjon av bilen. Det må også bety at Tesla selv har tro på at de skal klare å levere ut et stort antall biler hver måned framover. (Det kunne jo eventuelt også bety at Tesla har veldig få reservasjoner på Model 3 i Norge og Europa, men det ser absolutt ikke ut til å være tilfelle.)
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

mthoring

Sitat fra: gr på torsdag 06. desember 2018, klokken 12:31
Sitat fra: mthoring på torsdag 06. desember 2018, klokken 11:57
Noen som har fått til å legge til referral på allerede bestilt Model 3? Får det ikke til her.

EDIT: Får det til ved ny bestilling, men altså ikke når jeg forsøker å endre en eksisterende bestilling.
Hvordan får man bekreftet om man har fått det lagt til eller ikke?

Tipper selger kan legge til i ettertid, det fikk jeg gjort da jeg bestilte X-en. Brukte ikke referrallink, men var ingen problemer å få det inn en ukes tid etterpå. Byttet kode med en her inne..

Her er bekreftelsen jeg får ved ny bestilling, se vedlegg.

S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

bakskj

Hvordan går du frem for å få til det? Jeg får kun opp S og X dersom jeg klikker på noen referral-link.
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

pets

Jeg brukte referral-link og alt så greit ut. Men jeg ser ingen informasjon om dette etter bestilling?
Er det noen som vet om dette skal stå en plass?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA