Tesla åpner for konfigurering/bestilling av Model 3 i Norge 5. Desember!

Startet av anorway, fredag 30. november 2018, klokken 17:54

« forrige - neste »

emurof

Sitat fra: TM på fredag 14. desember 2018, klokken 12:15
Er det dette interiøret man får i den utgaven de selger nå...såkalt premium ?
Har aldri likt etterliknet treverk i ekte plast. Dessuten virket panelet i utstillingsbilene litt løst så jeg frykter ulyd. Dessuten er det mye blanke pianolakk-flater i midtkonsoll så lett blir stygt.

Det er vel ekte tre i Model 3.

Counterpointer

Sitat fra: RuneW på fredag 14. desember 2018, klokken 15:21
Enkelt og enkelt... Alt er relativt.
Enig. Brian (som kalles Karen i linken, hvilket er navnet på kona hans) er fagmann og det tar litt tid.

Har vurdert å male med Plastidip, det kan gjøres uten demontering og er reversibelt.

HelectriC

ioniq 5

anorway

Her er en ny video av montering av hele bilen.

Her kan dere prøve å følge nøye med hvor mange strøk han "fyren" beiser på planken.

https://twitter.com/Tesla/status/1079048162667610112

Amoss

Sitat fra: anorway på lørdag 29. desember 2018, klokken 17:39
Her kan dere prøve å følge nøye med hvor mange strøk han "fyren" beiser på planken.

Det tror jeg blir litt vanskelig siden dette var hvit interiør, og derved uten "planken" :p

En annen sak er at denne slipingen og beisingen nevnt over ikke var en del av produksjonsprosessen til Tesla, men en etterbehandling en eier valgte å gjøre på sin egen bil etter levering.

En tredje sak er at dersom det hadde vært svart interiør og dersom Tesla på noen måte behandler denne "treplanken" på dashbordet så hadde nok det skjedd før dashbordet som helhet ble montert inn i bilen i GA linjen.
Model S 85D

Chris Aurora

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på torsdag 06. desember 2018, klokken 08:58
Jeg har et RN# på M3, men gadd aldri å betale depositumet. Skal bli spennende å se om jeg også får invitasjon til å konfigurere :D

Der åpna konfiguratoren seg for meg også. Reserverte Juli 2017, betalte ikke depositumet da, men kan likevel bestille nå, men det gidder jeg nok ikke :)
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

1000kwh

Bestilling er åpnet for alle nå.

Reservasjonen var verdiløs med andre ord. Men det kunne man kanskje skjønt på forhånd siden Tesla faktisk produserer store antall biler og Norge er et relativt lite marked. Skal ikke lang tid til før man har mettet Norge.

Cowboystrekk

Sitat fra: 1000kwh på fredag 04. januar 2019, klokken 10:46
Bestilling er åpnet for alle nå.

Reservasjonen var verdiløs med andre ord. Men det kunne man kanskje skjønt på forhånd siden Tesla faktisk produserer store antall biler og Norge er et relativt lite marked. Skal ikke lang tid til før man har mettet Norge.
Markedet blir fort metta på P og LR, mens svært mange venter på SR :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

hemi

Egentlig sunnhetstegn at reservasjon var verdiløs

på e-tron og mange andre har den vært det av andre grunner :p

Car for a Civilized Age

Reservasjonen er ikke verdiløs hvis man venter på rimeligste utgave. Da er køen ganske lang

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA