Tesla åpner for konfigurering/bestilling av Model 3 i Norge 5. Desember!

Startet av anorway, fredag 30. november 2018, klokken 17:54

« forrige - neste »

Klykken

De produserer jo 5-7000 biler i uka. Hvis minst halvparten sendes mot Europa tror jeg det stemmer ganske bra.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Jarv!s

Takker for svar! :)

Spennende å se hva Tesla klarer spesielt rundt M3, da det er dårlige leverings evner fra andre leverandører med god rekkevidde. Har hvertfall reservert, så får vi se :)
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Espen Hugaas Andersen

Ville ikke overraske meg om det ligger et RORO-skip klart til å fylles med biler over nyttår, og så kommer det 5000 Model 3 rett til Drammen tidlig februar. Det skal bli spennende å se. :)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Lygren

Sitat fra: emmern på torsdag 06. desember 2018, klokken 01:08
Fsd er tilgjengelig men det er "off menu". Ring salg!

Ah, OK, har sendt melding! :) Det er jo "redningen" for oss tech tullinger som liker å tro på julenissen uten tvil...

geear

Velvel, vi får se, står allerede februar/mars på min bestilling fra i går. Selv om det kommer 5000 biler, så skal de utleveres også.

geear

Sitat fra: Magnus Hansen på torsdag 06. desember 2018, klokken 10:26
De har vel sagt:

1. Reserverer du før 1. Januar får du bil første halvår
2. Har du fått mulighet til å bestille og gjør det før 1. Januar får du i februar

"– Reserverer du i dag vil du få tilbud om å bestille bilen innen 1. januar, og alle som bestiller i 2018 kan forvente å få bilen levert i løpet av første halvår 2019, sier Sandvold Roland."

https://www.dn.no/motor/tesla/tesla-model-3/even-sandvold-roland/her-er-prisen-pa-tesla-model-3/2-1-492865

Magnus Hansen

Litt forvirrende. Men det skal altså være mulig å reserve bilen nå, og få muligheten til å bestille allerede før nyttår og så få bilen første halvår.

Det er vel de som allerede har fått muligheten til å bestille som har får beskjed om at hvis de bestiller innen 1. januar så får de bilen i februar..?

ganton

Julaftenluken kom tidlig. Har ikke Tesla fra før men reserverte 31.mars, sjekket (tilfeldigvis  ;) min på kontoen min og "Du kan nå designe din Model 3" . Rakk aldri få mail.

Estimert februar/mars levering
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19, solgt 2024)
Tesla model Y performance juli 2024

lirekassa

Reserverte januar 2018, men har ikke fått invitasjon til å bestille ennå. Håper det kommer i løpet av måneden :)

hkristian

Reservert mars 2018, ikke nåværende tesla eier fikk nå muligheten til å bestille!
Feb/mars levering.

Magnus Hansen

Åpent her også. Åpnet for alle kanskje?

Redigert: reserverte sommeren 2017. Veldig overrasket av å kunne få bil allerede februar/mars. Vurderer faktisk å somle litt sånn at jeg får den til våren.. passer bedre på mange måter..

GOS

Sitat fra: Nasatech på torsdag 06. desember 2018, klokken 08:12
Ok. Har du prøvd igjen da? Jeg så at Tesla var nede en liten stund.

EDIT: Ser nå at det fungerer igjen og takk for info med at det også fungerer for bestilte biler. Kommer man virkelig bakerst i køen om man endrer på bestillingen sin?

Vet ikke, men det står at kan påvirke leveringstiden og jeg torde ikke å ta kjangsen. De 6 mnd med gratis SuC betyr egentlig nærmest null og niks for meg. Hadde gjerne blitt lading en gang eller to.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

versys

Åpnet for meg akkurat nå, reservert 31 Mars 2016, ikke tidligere tesla eier  :D

mthoring

Noen som har fått til å legge til referral på allerede bestilt Model 3? Får det ikke til her.

EDIT: Får det til ved ny bestilling, men altså ikke når jeg forsøker å endre en eksisterende bestilling.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

tut

Åpnet for noen minutter siden her :)
Og allerede bestilt.

Hadde reservert 31.03.16 og har aldri hatt Tesla

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA