Hovedmeny

Leaf 2018 specs

Startet av tomrh, onsdag 30. august 2017, klokken 10:59

« forrige - neste »

Kires

Jo, er midtarmlene foran men sitter fast og kan ikke justeres frem og tilbake som jeg er vant med
2024 Model 3
2022 VW ID.4 GTX

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

hemi

hva med den? chademo + type2 er jo som forventet

EV-FTW

Sitat fra: Kires på lørdag 28. oktober 2017, klokken 19:43
Bestilte bilen for et psr uker siden.Så på bilen i dag, aldri sittet i en Leaf før. Ble positivt overrasket, god plass, solid lyd når dør ble lukket og knapper hadde en god følelse. Ellers endel hardplast men sitter sjeldent å tar på dashbord. Men, det å levere en bil i 2017 som ikke har teleskopratt eller justerbar midtarmlene er virkelig uforståelig, det er på grensen til dealbreaker men opprettholder bestilling så får jeg se hvordan det blir. Dette var en sort japan utgave

De to tingene du nevner er faktisk nok til at jeg ikke kjøper ny Leaf.
At jeg ikke kan justere ratt i lengderetning gjør at jeg ikke finner optimal sittestilling.
Og det forbaska armlenet, som ikke km forlenges, slik det kan i omtrent alle biler fra Tyskland. Jeg ender med å ha albuen helt på kanten, og der er det ikke noe mykt, så får vondt i lengden. Hadde det vært mulig å trekke frem hadde det ikke vært problem.

Nå har jeg kjørt ca 40 000 i Leafen. Er godt fornøyd, men de to tingene er virkelig ikke bra!
Og selvfølgelig at det er hard plastikk alle veier, men har lært meg å overse det.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA