Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utstyrt S75 vs ribbet S75D

Startet av knut7, mandag 23. oktober 2017, klokken 13:33

« forrige - neste »

SimenT

Jeg driver å snuser på inventory-bil men er usikker på pakkene. Er en stund siden jeg har fulgt med på opsjonene men forstått det slik at de fleste inventorybilene har hengerfeste og lydpakke som ekstrautstyr? Viser filteret X på pakker som nå er Standard?
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

Jeronan

Sitat fra: Nasatech på torsdag 19. oktober 2017, klokken 19:41
@mthoring og @models

Jeg har laget filter med DU01 på Model S og DU00 på Model X. Det stemmer at det bare er RWD 75, for det er det eneste som kommer opp når jeg tar på filteret på Model S. Men Model X er annerledes. Der ser jeg det på ca. halvparten av bilene. Skal se litt mer på det.

You can filter on hengerfeste and then you will see the only Model X inventory that is left, is the red multi-coat Model X 90D:

http://www.itanywhere.no/inventory.php?land=no&m=x&b=&f=&c=&h=y

There are in fact really only two Model X left in inventory. This is because everyone started panicking due to the proposed Tesla tax and changed their orders to inventory so they get their car in time.
Model S 75D - Nov 2017
BMW i3 2017 - Feb 2017

Nasatech

Sitat fra: SimenT på fredag 20. oktober 2017, klokken 12:46
Jeg driver å snuser på inventory-bil men er usikker på pakkene. Er en stund siden jeg har fulgt med på opsjonene men forstått det slik at de fleste inventorybilene har hengerfeste og lydpakke som ekstrautstyr? Viser filteret X på pakker som nå er Standard?

Hei Simen,

Ja. Filteret skal vise om det f.eks. er hengerfeste selv om det nå er standard. Men dette kommer an på om Tesla endrer det i side systemer. Jeg ser etter option codes. Altså koder de legger på bilene om utstyret er installert. Foreløpig har de lagt på kodene selv om utstyret er standard.

ModelS

Er det mulig å filtrere på setefarge?  :)
Model X: Desember 2018
Model S: November 2017

Nasatech

Sitat fra: ModelS på fredag 20. oktober 2017, klokken 17:27
Er det mulig å filtrere på setefarge?  :)

Ja. Skal se litt mer på det. Problemet er jo å finne alle koder osv. Det er ekstremt mange koder og der er stoff, skinn, vegan, halvskinn osv. Så er det hvit, svart, krem, hud osv. Sykt mange koder for seter. Derfor jeg laget det slik at den viser bilder når man holder musen over linjene. Mye enklere enn å fortelle om felger, interiør, tak og seter.

echrist

Er det mulig utfra VIN å se hvilke biler som har Vegan seter? Har hørt at disse har en bedre kvalitet enn skinn. Evt. noen som vet hvilken option code vegan har?
2017 X100D.
Mercedes EQC bestilt.
Model Y bestilt.
2016 e-golf (solgt).
2019 Model 3LR (solgt)

olavxxx

Sitat fra: SimenT på fredag 20. oktober 2017, klokken 12:46
Har en makset x75d på vei nov/des hvis det er interessant? Ap2.5, premium osv. Kanskje du får lov å ta over? Hvit bil, nye 7s løsningen, hvitt intr, karbon osv. Premiumpakken.

steam

Oy, Nasatech. Det er noe galt med elbilstatistikk.no. Den viser e-golf som 900+ elbiler denne måneden, men at den har solgt lavere andel enn leaf.

Teller du kanskje alle gold og e-golf sammen? Samme med up og e-up?
http://elbilstatistikk.no/
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Nasatech

Sitat fra: steam på lørdag 21. oktober 2017, klokken 11:45
Oy, Nasatech. Det er noe galt med elbilstatistikk.no. Den viser e-golf som 900+ elbiler denne måneden, men at den har solgt lavere andel enn leaf.

Teller du kanskje alle gold og e-golf sammen? Samme med up og e-up?
http://elbilstatistikk.no/

Neida. Den er sortert på år som standard. Sorterer du på måned (trykk på month) så blir det riktig :) Står også øverst på siden at den er mest registrerte denne måneden.

Pernille

Inventorylista på http://www.itanywhere.no/inventory.php?land=no&m=&b=&f=&c= gikk plutselig fra å vise 127 tilgjengelige biler, til 3.

ELTesla

Nasatech

Sitat fra: Pernille på tirsdag 24. oktober 2017, klokken 15:15
Inventorylista på http://www.itanywhere.no/inventory.php?land=no&m=&b=&f=&c= gikk plutselig fra å vise 127 tilgjengelige biler, til 3.

Kanskje du sorterte på bare Model X?

ELTesla

Nei, det var en liten bug når Tesla oppdaterte sidene sine.
Skjedde det samme hos meg.

ketilelg

Hvorfor vises kun noen få av bilene på itanywhere på siden til Tesla Norge?

Jeronan

That is because they are still in transit to Norway.
Model S 75D - Nov 2017
BMW i3 2017 - Feb 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA