Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utstyrt S75 vs ribbet S75D

Startet av knut7, mandag 23. oktober 2017, klokken 13:33

« forrige - neste »

Nasatech

Sitat fra: ketilelg på tirsdag 24. oktober 2017, klokken 23:01
Hvorfor vises kun noen få av bilene på itanywhere på siden til Tesla Norge?

Bilene på Tesla sin side er fysisk i en butikk. Mine står noen ganger på hub og noen ganger på båt.

Bilene jeg viser er «build to inventory». Det vil si at de bygges for å ha inventory.

KristianSE

Jeg forsøker å forstå det dere diskuterer i de siste postene her.
Når jeg får opp "Vi beklager, kjøretøyet du ser på er ikke lenger tilgjengelig, vi ber deg fortsette å bla i våre andre kjøretøy." ved trykk på VIN i lista di, så betyr det? Transit til Norge? Eller solgt?

Nasatech

Sitat fra: KristianSE på onsdag 25. oktober 2017, klokken 19:06
Jeg forsøker å forstå det dere diskuterer i de siste postene her.
Når jeg får opp "Vi beklager, kjøretøyet du ser på er ikke lenger tilgjengelig, vi ber deg fortsette å bla i våre andre kjøretøy." ved trykk på VIN i lista di, så betyr det? Transit til Norge? Eller solgt?

Solgt! Oppdaterer hvert 30. minutt, men pratet med Tesla og de selger ekstremt med inventory for tiden. Mange blir derfor borte fra listen innen jeg får kjørt update.

KristianSE

Takk for rask tilbakemelding. :-)

Nasatech

KristianSE

Takk :-)

Men finnes det noen måte å "kapre" disse på utenfor "åpningstid"?

Nasatech

Sitat fra: KristianSE på onsdag 25. oktober 2017, klokken 19:12
Takk :-)

Men finnes det noen måte å "kapre" disse på utenfor "åpningstid"?

Gå inn på linken og trykk på kjøp. Eller du kan sende meg PM. Har kontakt med en på salg som ofte jobber litt over ;)

KristianSE

Ja, ser jo det nå. Fikk ikke opp det siden den jeg forsøkte på tidligere allerede var solgt... men har skjønt det slik på andre her at det ikke er så enkelt å bytte til en inventory-bil uten å miste depositum når en allerede har bestilt og den er bekreftet. Jeg har bestilling inne med levering desember-januar... Så får vi se hva det blir til.

Nasatech

Sitat fra: KristianSE på onsdag 25. oktober 2017, klokken 19:29
Ja, ser jo det nå. Fikk ikke opp det siden den jeg forsøkte på tidligere allerede var solgt... men har skjønt det slik på andre her at det ikke er så enkelt å bytte til en inventory-bil uten å miste depositum når en allerede har bestilt og den er bekreftet. Jeg har bestilling inne med levering desember-januar... Så får vi se hva det blir til.

Ja. Noen har fått det til og noen ikke. Litt Lotto frem og tilbake føler jeg.

KristianSE

...og den avklaringen kan jo være greit å ha gjort unna før en trykker "Kjøp". Så da forsvinner vel godbitene. Ser den grå X100D som jeg trykket på fortsatt ligger på lista. Skal den i teorien forsvinne ved neste oppdatering?

Nasatech

Sitat fra: KristianSE på onsdag 25. oktober 2017, klokken 19:33
...og den avklaringen kan jo være greit å ha gjort unna før en trykker "Kjøp". Så da forsvinner vel godbitene. Ser den grå X100D som jeg trykket på fortsatt ligger på lista. Skal den i teorien forsvinne ved neste oppdatering?

Liten feil av meg der. Det var en oppdatering på Tesla sin side. De hadde endret API. Endret i skript nå og der skal fungere igjen :)

elfosilen

Hadde det vært mulig å inkludere en «oppdatert kl xx.xx» på siden?

Nasatech

Sitat fra: elfosilen på onsdag 25. oktober 2017, klokken 20:46
Hadde det vært mulig å inkludere en «oppdatert kl xx.xx» på siden?

Helt klart! Skal fikse det.

Nasatech

elfosilen

Kult. Ser det står 11:01 som sist oppdatert. Viser klokken feil, eller ble den oppdatert sist for 1 time siden?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA