Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

ModelS_Oslo88

Da fikk jeg bekreftet at det hjelper ikke å mase på DS hvertfall. Ringte igjen i dag og fikk nå beskjed om at det er så "fryktelig" mange biler som skal utleveres at det kan fort være neste uke før jeg får en telefon om at bilen kan hentes  :o Estimert leveringsdatoen ved bestilling var da allerede i forrige uke. Jaja, får jo bare se når bilen duker opp da.

notonlyonlybutbut

I dag fikk jeg utlevert en Model S i Drammen. Kom 20 minutter før tiden og ble bedt om å vente til jeg ble ropt opp, og tilbudt kaffe. 10 minutter før avtalt tid møtte Teslas representant opp. Jeg skulle levere den gamle bilen i innbytte så først gikk turen ut til den gamle for en visuell sjekk. Alt ok, og så inn for gjennomgang av den nye.
Først papirarbeid, og Teslas representant lurte på om jeg hadde behov for gjennomgang av bilens funksjoner, noe jeg takket nei til.
Jeg sendte henne på en spørrerunde rundt overføring av eksisterende serviceavtale, og imens gikk jeg over bilen med "lys og lykte". Fant en merknad ved noe som så ut som støv i lakken (tre, fire korn). Hun kom tilbake og jeg bemerket dette. Hun tilkalte en tekniker som så på dette, tok bilder og noterte. Jeg vil få innkalling til utbedring av dette "i løpet av oktober".  Bilen ellers var som forventet. Ikke perfekt klargjøring, men helt ok.
Det skal sies at den unge Teslarepresentanten ikke oste av kunnskap, men alt i alt en helt grei opplevelse. Selve overleveringen ble unnagjort på i overkant av 30 minutter.
Før Grå/grå SP85+
Nå Blå S100D

OddiS

Hurra!!! Da kom det en mail i går kveld. Utlevering i Røyken fredag ettermiddag. :) Gleder meg som et barn til min første Tesla, som også er min første elbil. Ble plutselig bittelille julaften i dag.

SabreMan

Har avtalt levering fredag ettermiddag. Litt over 3 måneder fra bekreftelse til levering.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

sjossang

Også jeg har fått utlevering i Røyken fredag kl 12!
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

ModelS_Oslo88

Sitat fra: OddiS på onsdag 27. september 2017, klokken 08:42
Hurra!!! Da kom det en mail i går kveld. Utlevering i Røyken fredag ettermiddag. :) Gleder meg som et barn til min første Tesla, som også er min første elbil. Ble plutselig bittelille julaften i dag.

Spennende, kanskje jeg får endelig avtalt en dato i dag også  8)

-Xee-

Henter bilen om to timer, Drammen - blir spennende å se om alt er i orden :)

steam

Sitat fra: -Xee- på onsdag 27. september 2017, klokken 14:13
Henter bilen om to timer, Drammen - blir spennende å se om alt er i orden :)

Fortell oss om hele opplevelsen! Er skeptisk til Drammen :O

Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

ModelS_Oslo88

Sitat fra: steam på onsdag 27. september 2017, klokken 16:01
Sitat fra: -Xee- på onsdag 27. september 2017, klokken 14:13
Henter bilen om to timer, Drammen - blir spennende å se om alt er i orden :)

Fortell oss om hele opplevelsen! Er skeptisk til Drammen :O

+1 :)

Bushy

Da har jeg fått hentet ut en blå 75D også
S75D sept. 17


Bushy

S75D sept. 17


sjossang

Sitat fra: sjossang på onsdag 27. september 2017, klokken 11:47
Også jeg har fått utlevering i Røyken fredag kl 12!

Spørs om jeg får bil. Bilen min er enda ikke ankommet klargjøringen på Røyken. Kommer den i kveld, eller i morgen tidlig, så er det en teoretisk sjanse. Bør jeg få lånebil da? Skal til Stavanger på høstferie, og har gledet meg stort til å starte eierskapet med en langtur!
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

sjossang

Og nå i dag kl 1550 ankom bilen min til klargjøringssenteret. Har utlevering kl 12 i morgen.

Krysser fingrene og håper at alt går bra :)
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA