Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Trenger alvorlig hjelp til felgvalg - Vossen USA tom for 21/22" VFS1 Graphite

Startet av Lokführer, mandag 07. august 2017, klokken 22:20

« forrige - neste »

Saberhagen

Bestilt: 05 mai. Levering: 30 juni kl. 18:00 hos Tesla Drammen! UNDER 2 måneder faktisk.. Gleder meg! :D

Teslus

Sitat fra: Saberhagen på tirsdag 27. juni 2017, klokken 19:31
Bestilt: 05 mai. Levering: 30 juni kl. 18:00 hos Tesla Drammen! UNDER 2 måneder faktisk.. Gleder meg! :D

Helt rått! Håper det samme gjelder for meg, selv om det over hodet ikke ser slik ut nå....  :(

Nasatech

Svigerfar bestilte i mai og forventet levering er nå oktober [emoji33][emoji30]

turfsurf

Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

akseln

Sitat fra: morpheos på tirsdag 27. juni 2017, klokken 14:31
I så fall er det bekreftet bestilling 19.6 og leveranse tidlig september. Så 70-80 dager mellom i så fall; ikke så ille det mtp. ferie etc.
Bekreftet også 19.6, men på min står det leveranse September/Early October..... X90D.

morpheos

Er din i produksjon?

Sent from my iPhone using Tapatalk

akseln

Ja, så sannelig står det ikke "Din Tesla er for øyeblikket i produksjon". Usikker på når den statusen endret seg  :+1:

morpheos

Hør med Delivery team, de har mer info. Kan være at estimert er feil

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rolf Gjerdsjø

Er det noen av dere andre som har bil som skal leveres sent august/september som har fått noen ny status i MyTesla? Min står som "for øyeblikket i produksjon" fremdeles, har gjort det siden 14/6.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

Teslus

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på fredag 30. juni 2017, klokken 10:36
Er det noen av dere andre som har bil som skal leveres sent august/september som har fått noen ny status i MyTesla? Min står som "for øyeblikket i produksjon" fremdeles, har gjort det siden 14/6.

Jeg har levering august/tidlig september, men på My Tesla står det "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet. Lær mer om Tesla Se videopresentasjoner." En eller annen bug i systemet som gjør at feil melding kommer opp ble jeg fortalt av de på leveranseteamet til Tesla.

Tuten

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på fredag 30. juni 2017, klokken 10:36

Hei
Jeg hadde samme levering som deg i begynnelsen, så skiftet det til july/august.
Snakket med Delivery og de sa at det er noe feil med MyTesla og at bilen min ikke var ankommet Europa slik det står, men at den var på vei til østkysten av USA.
Bekreftet min bestilling 24.05.17, og fikk beskjed at forventet levering ville bli i slutten av august.

Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

afitch80

Status på My Tesla er ikke verd blekket det er skrevet med en gang. Min status er "på vei fra fabrikk til havn i USA", men likevel har jeg fått estimert levering 15-29 juli.  8)

Edit: Hvis status stemmer så må det i så fall være LUFThavn den er på vei til.  :P
Før amerikansk, nå tysk.

Thg

Mytesla er ute å sykler ja. I går kveld endret status fra i produksjon til på vei til havn i Usa. I dag tidlig var status at bilen er i havn i Europa. Må være en slags speedbåt de har lastet den på, hvis den kommer seg fra Usa til Europa på en natt.. Estimert levering er fortsatt August/September.

knut3448

Sitat fra: Saberhagen på tirsdag 27. juni 2017, klokken 19:31
Hvordan gikk dette? Jeg bestilte/bekreftet samme dag og fikk bilen 28.06.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA