Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Blinklys

Startet av Kim Kim, lørdag 22. juli 2017, klokken 23:48

« forrige - neste »

Nasatech

Har selv 6-seter og dette er vel det eneste minuset jeg kan komme på. Har sett noen fiffige løsninger på nettet, men ikke noe som er bra nok imo og ikke noe som er fra Tesla.

morpheos

Jepp - merker at den lugger litt, men ikke nok til at det ikke blir lagt inn bestilling på en 90D i dag..

Nasatech

Absolutt ett smart valg. Har hatt 6-seter 90D siden august i fjor. Bare lovord. Digger bilen [emoji106][emoji6]

morpheos

Gulp. Da var bestilling på X90D lagt inn...

Nasatech

Sitat fra: morpheos på onsdag 07. juni 2017, klokken 16:44
Gulp. Da var bestilling på X90D lagt inn...

Kult [emoji122][emoji122][emoji122]

morpheos

Folk med Premium-pakke; er den verdt prisen? Hvordan er oppgradert Hifi kontra vanlig vs Hifi-pakke på MS?

Sent from my iPhone using Tapatalk

noGas

Hei!

Angående lasting av bagasje med 3dje rad nede - jeg har en 2017 6-seter og den har kroker oppe og nede, så det er enkelt å feste et nett som dekker godt. No worries :+1:

Nasatech

Sitat fra: morpheos på onsdag 07. juni 2017, klokken 17:04
Folk med Premium-pakke; er den verdt prisen? Hvordan er oppgradert Hifi kontra vanlig vs Hifi-pakke på MS?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har premium og Hifi. Skulle jeg bare hatt en av de så tror jeg det hadde vært hifi. Men veldig fornøyd med premium også [emoji848]

o.b.lix

HiFi på X er merkbart bedre enn HiFi på S.

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Nasatech

Mye bra og billig Model X nå som inventory. Og det gjør det jo veldig gunstig med 75-modellene når det er 0.25% rente!

5 stykk Model X 75D.

Hodetelefoner

Jeg får ikke opp så mange. Har tesla flere inne?

Nasatech

jkirkebo

Sitat fra: Nasatech på torsdag 08. juni 2017, klokken 10:00
Mye bra og billig Model X nå som inventory. Og det gjør det jo veldig gunstig med 75-modellene når det er 0.25% rente!

5 stykk Model X 75D.

Synes ikke det var så mange billige jeg? Koster jo nesten 900k alle sammen og det er vel kanskje også eks. vinterdekk?

Skulle jeg bestilt en ny nå hadde den havnet på 862k inkl. vinterdekk.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

morpheos

Rentetilbudet gjaldt (det er over nå mener jeg) bare nye biler, ikke inventory?

Nasatech

Sitat fra: morpheos på torsdag 08. juni 2017, klokken 13:24
Rentetilbudet gjaldt (det er over nå mener jeg) bare nye biler, ikke inventory?

En kamerat av meg som snakket med Tesla i dag ang. Model S 75 inventory (fra listen over) med 0.25% rente. Men var en bekjent hos Tesla. Kanskje derfor?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA