Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Erfaringer med å gå fra luft til standard ?

Startet av Hebb74, mandag 19. juni 2017, klokken 11:00

« forrige - neste »

Hebb74

Som mange har fått med seg blir 2018 et veldig spennende elbil nyheter. Hvilken elbil gleder vi oss mest til?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hebb74

Jeg ser frem til Ioniq v2[emoji1303]

brako79

Ser frem til neste elbil utenom Tesla, som leveres med hengerfeste.
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

Chivas

Tja, noe som allerede burde vært på veien er en e-Passat. Hadde nok fort kunnet dekt alle behov hver og en av oss har.

Ecinnaj

Sitat fra: Chivas på lørdag 08. april 2017, klokken 20:55
Tja, noe som allerede burde vært på veien er en e-Passat. Hadde nok fort kunnet dekt alle behov hver og en av oss har.
Jepp det hadde vært bra :)

knut.aulie

Er spent på Kia Stonic, men selvfølgelig er det Tesla model 3 som er mest spennende

arnkl

S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

knut.aulie

Ser også frem til Jaguar i-Pace

Audi Q6 e-tron (hvis den kommer)

Hebb74

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 08. april 2017, klokken 23:52
Er spent på Kia Stonic, men selvfølgelig er det Tesla model 3 som er mest spennende
Kia stonic hadde jeg ikke fått med meg. Må sjekkes. Har Kia ceed Sw i dag. Går som ei Klokke[emoji1303]

turfsurf

Jeg ser frem til de små Crossover / SUVene fra Kia og Hyundai. De dekker ett stort marked i Norge. Er selvfølgelig spent på iPace og Audi etron og, men de treffer litt færre kjøpere. Synd at ingen stasjonsvogn er annonsert, hverken i Golf eller Passat størrelse.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Ecinnaj

Blir spennene å se den nye leafen også

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

doldis1

Blir nok mye spennende som skjer til neste år, men det jeg gleder meg mest til er vel å se Elon Musk
annonsere Teslas nye pick up (typ Ford F serie / chevy silverado)  ;D

bmw2002

Jaguar I-Pace og Audi e-tron.

Skal kjøpe en av disse, heller mest mot I-Pace, men pris og spesifikasjoner blir avgjørende for hvilken jeg velger.

Hadde kunne kjøpt Model 3, men liten bakluke og mangel på HUD og mest sannsynlig lang leveringstid og ventetid på verksted gjør at denne likevel uaktuell.

Amigakongen

2015 BMW I3 - 11800km

Kårepåsporet

Må si jeg ser frem til hengerfeste montert på elbil som lovlig kan trekke henger.....
Om jeg vil betale rundt 400.000 (les M3)for det er jeg ikke sikker på....

Håper Kia kommer med noe interessant, Niro kommer vel som Elbil?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA