Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

matgsl

Neon som vet om slikt som å fullføre innbyttedetaljer påvirker leveringstiden?

GCmannen

Fikk utlevert min Model YP hvit/sort i dag, innbytte og alt gikk smertefritt og bilen så bra ut. Effektive folk i Drammen, Lean i praksis. Imponert allerede etter turen hjem. Byttet inn TM3 2019, helt klart en oppgradering. Lite støy, stødig og presis bil med utrolig effekt. Bare å glede seg👍
Tesla Model 3 2019
Leaf Tekna 2018

tornaldo

Noen som har fått med seg om det er noe nytt rundt levering av fargen grå fra Tyskland neste kvartal?

Sa fra meg en hvit Performance som skulle leveres i helgen, og endret til grå. Venter også på en sort, som trolig kommer i november/desember, men vil aller helst ha grå...
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

k1

Sies at de andre fargene skal begynne å produseres i q4. Noe mer spesifikt enn det sies ikke.

førategangtesla

Sitat fra: GCmannen på lørdag 24. september 2022, klokken 19:56
Fikk utlevert min Model YP hvit/sort i dag, innbytte og alt gikk smertefritt og bilen så bra ut. Effektive folk i Drammen, Lean i praksis. Imponert allerede etter turen hjem. Byttet inn TM3 2019, helt klart en oppgradering. Lite støy, stødig og presis bil med utrolig effekt. Bare å glede seg👍

Høres bra ut   :)

Hva får man med ekstra? Får man fortsatt denne nødladeren?

Lucaria

Jeg fikk:
* Sort ladekabel i Tesla-etui (som jeg ikke kan bruke i easee laderen hjemme)
* Blå ladekabel (som er den jeg bruker)
* Varninstriangel med gul vest
* Midlertidlig vognkort
* Tesla pusseklut
* Tesla USB stikk (sitter i USB-A i handskerom)

Jeg fikk ikke noen manual eller mappe til viktige dokumenter å ha i hanskerom.

Jeg kjøpte fra Tesla:
* Dekkrep set
* Bagage nett (fra Model X)
* Bagage teppe
* Teppe til bunn av frunk
* Beholdere for småting for begge utrymme mellom frontseter.
* Keyfob + nøkkelring

Så har jeg kjøpt noe fra Begood.

Regen

Fikk du 1 mnd eller 1 år med premium connectivity?
TM3 2021 LR hvit (solgt)

Lucaria

1 mnd.

Føler nesten jeg må ha dette da jeg misliker bluetooth strømming pga så dårlig kvalitet.

Ellers så er det vel satelittkart som drar litt og, de andre tingene vet jeg ikke om jeg trenger.

Haggish

Sitat fra: Lucaria på søndag 25. september 2022, klokken 12:10
1 mnd.

Føler nesten jeg må ha dette da jeg misliker bluetooth strømming pga så dårlig kvalitet.

Ellers så er det vel satelittkart som drar litt og, de andre tingene vet jeg ikke om jeg trenger.

Må ikke bruke Bt, bare bruke tlf som wifi hotspot. 😉🙏
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Slarre40

Har de endret programvaren til "wifi-på" konstant da?

Det var jo slik en stund, men nå skrur bilen av wifi ved bruk av gir. Kobler du opp i N, faller wifi ut når du går i D :-(
Trondheim

Haggish

Kunne da velge at wifi var konstant på før jeg solgte TM3 i sommer. Måtte velge det i meny. Har de endret det tilbake?
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

ELTesla

Er det noen med grå farge som har estimert leveringsdato før nyttår fortsatt?

msveen

Sitat fra: ELTesla på tirsdag 27. september 2022, klokken 08:06
Er det noen med grå farge som har estimert leveringsdato før nyttår fortsatt?
Min endret seg for ett par uker siden fra midten av oktober til nå samme som om man bestiller i dag (feb23-apr23).
Godt tegn?

ELTesla

:) Lite godt tegn om man har håp om å få bil før jul.

Samme her også.

msveen

Fikk nesten samtidig forespørsel om å fullføre detaljene rundt innbytte...tenker det er litt rart om man først skal få bilen såpass seint.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA