Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Erfaring S vs X

Startet av Elmo, lørdag 11. februar 2017, klokken 20:08

« forrige - neste »

Elmo

Det ble ingen av delene >:(  Fremdeles feil på vår bil :o
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Inop

Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

bno

Sitat fra: Elmo på fredag 30. desember 2016, klokken 11:53
Det ble ingen av delene >:(  Fremdeles feil på vår bil :o

Er ikke svaret da en ny Ioniq snarest? Skjønner ikke hva man holder på med her! Hadde satt ned foten for lenge siden.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Elmo

Sitat fra: bno på fredag 30. desember 2016, klokken 15:02
Er ikke svaret da en ny Ioniq snarest? Skjønner ikke hva man holder på med her! Hadde satt ned foten for lenge siden.

Hadde det fantes usolgte biler på lager i Norge så er jeg enig. Men ny bil kommer vel tidligst om 4 måneder >:(
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.

bno

Huskestue

Sitat fra: Elmo på fredag 30. desember 2016, klokken 19:15

Hadde det fantes usolgte biler på lager i Norge så er jeg enig. Men ny bil kommer vel tidligst om 4 måneder >:(

Jeg har fått flere tilbud på biler som er avbestilt og som kan leveres i januar. Så noen biler er det i systemet.

HPSE

Syns det er skremmende at ikke de klarer å finne ut av dette :(
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Elmo

Sitat fra: Huskestue på fredag 30. desember 2016, klokken 23:54
Jeg har fått flere tilbud på biler som er avbestilt og som kan leveres i januar. Så noen biler er det i systemet.

Hvilke forhandlere ??   Noen sorte ??

Elmo

Sitat fra: HPSE på lørdag 31. desember 2016, klokken 00:11
Syns det er skremmende at ikke de klarer å finne ut av dette :(

Jeg og. Derfor kontaktet jeg Hyundai sentralt igår og spurte om ikke de kan stille opp lett mere enn de tilsynelatende gjør for Auto Elite som har levert bilen, og feilsøker på den.

Bernts1

Sitat fra: Huskestue på fredag 30. desember 2016, klokken 23:54
Sitat fra: Elmo på fredag 30. desember 2016, klokken 19:15

Dette lurer jeg på også, for jeg trenger egentlig bilen "i morra", og vært i kontakt med snart alle forhandlere uten at noen klarer å levere tidligere

Huskestue

Auto elite i Oslo hadde en bil for to dager siden
Lieco utenfor Bergen hadde to tilgjengelig før jul en svart.
Kroghs bilsalg i Oslo hadde bil som kom i Jan/feb.

bno

HPSE

Sitat fra: bno på lørdag 31. desember 2016, klokken 23:04
Sitat fra: tutti på lørdag 31. desember 2016, klokken 15:47
Her er det over 140 Ioniq til salg:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=11600&makeModelVariant1.modelId=40&fuels=ELECTRICITY&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW

Har sett på de da jeg har import fra tyskland 17 år og har kontakter der, men bilene her har slik så vidt jeg vet ikke varmepumpe

Ja varmepumpe er en ting, men:

1. Er disse bilene tilgjengelig umiddelbart?
2. Hva vil det koste å importere en sånn til Norge inkl kjøpeprisen? (inkl alt!! )
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

bno

1. Noen er Sofort liferbar andre de fleste i April.
2. Kommer vel ann på forhandlingsstrategi flinkhet språk mm   ;D

Tysk pris minus 19% + frakt til døra hjemme. Burde la seg gjøre litt nord for 240ish

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA