Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tips om ny universal ladestasjon?

Startet av elektrolux, søndag 17. oktober 2010, klokken 13:03

« forrige - neste »

elektrolux

Har selv 3 biler som kan være av interresse.

Siste modell P106 med 5 dører, Siste modell Saxo med 5 dører, eller Berlingo med 5 seter, og 4 dører.

Pris: 99K + reg., 125K inkl. reg, og 125K + reg, alle med tilstandsrapport, ny service Robometer og 50% batterigaranti og fri frakt til Oslo.

Dette er alle biler jeg har selv reparert, og trenger ikke alle selv. Ta ev. kontakt via PM

Alle bilene ville dekket ditt behov, og i Berlingoen kan du i tillegg til unger trø inn oppslåtte barnevogner.

Foreslår at du søker på temaet, da dette er tatt opp flere ganger før.

Da var Berlingoen solgt, men kan til gjengjeld tilby Think Classic med batterigaranti og Robometer til rundt 99K

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

electromax

Hva er et robometer? Dette må vel være en skrivefeil?

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

5 seter Berlingo, og 5 dørs P106 er solgt, men jeg har 3 dørs Saxo, og Think classic i valgfri farge til rundt 99K om noen vil ha en god bil med garanti.

Mener jeg er alene om å gi en slik garanti, som i første omgang sikrer kjøper en bil som beviselig er OK ved kjøp, og begrenser skaden om en likevel skulle være uheldig i nærmeste framtid.
Stavanger:

Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

El-søker

Hei!
Jeg lurer litt på å kjøpe en elbil men har ikke peiling på bil.. så lurte på om du kan sende et bilde av de bilene du har til salgs? Er det 2011 modeller?

elektrolux

Bilene er fra 2001, og er enten en av mine daglige bruksbiler, eller delebil til disse.

Saxo koster ca. 120K og Think ca. 100K med Robometer, og 6 mnd 50% batterigaranti.

Jeg konsentrerer meg om disse to modellene, da jeg regner disse som de beste fra den tidsperioden. Saxo'en er gjennomført driftsikker, og behagelig bil, mens Think'en er friskere i aksen, men kan som følge av dette ha en appetitt på batterier.
Think'er har jeg i alle farger, men tør egentlig ikke selge dem ut av Stavangerdistriktet, da det vanskeliggjør oppfølging.

Eksempelbilder er vedlagt.
Stavanger:

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA