Elbiler til salgs

Startet av elektrolux, onsdag 22. september 2010, klokken 12:12

« forrige - neste »

elektrolux

Har selv 3 biler som kan være av interresse.

Siste modell P106 med 5 dører, Siste modell Saxo med 5 dører, eller Berlingo med 5 seter, og 4 dører.

Pris: 99K + reg., 125K inkl. reg, og 125K + reg, alle med tilstandsrapport, ny service Robometer og 50% batterigaranti og fri frakt til Oslo.

Dette er alle biler jeg har selv reparert, og trenger ikke alle selv. Ta ev. kontakt via PM

Alle bilene ville dekket ditt behov, og i Berlingoen kan du i tillegg til unger trø inn oppslåtte barnevogner.

Foreslår at du søker på temaet, da dette er tatt opp flere ganger før.

Da var Berlingoen solgt, men kan til gjengjeld tilby Think Classic med batterigaranti og Robometer til rundt 99K

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

electromax

Hva er et robometer? Dette må vel være en skrivefeil?

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

elektrolux

5 seter Berlingo, og 5 dørs P106 er solgt, men jeg har 3 dørs Saxo, og Think classic i valgfri farge til rundt 99K om noen vil ha en god bil med garanti.

Mener jeg er alene om å gi en slik garanti, som i første omgang sikrer kjøper en bil som beviselig er OK ved kjøp, og begrenser skaden om en likevel skulle være uheldig i nærmeste framtid.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

El-søker

Hei!
Jeg lurer litt på å kjøpe en elbil men har ikke peiling på bil.. så lurte på om du kan sende et bilde av de bilene du har til salgs? Er det 2011 modeller?

elektrolux

Bilene er fra 2001, og er enten en av mine daglige bruksbiler, eller delebil til disse.

Saxo koster ca. 120K og Think ca. 100K med Robometer, og 6 mnd 50% batterigaranti.

Jeg konsentrerer meg om disse to modellene, da jeg regner disse som de beste fra den tidsperioden. Saxo'en er gjennomført driftsikker, og behagelig bil, mens Think'en er friskere i aksen, men kan som følge av dette ha en appetitt på batterier.
Think'er har jeg i alle farger, men tør egentlig ikke selge dem ut av Stavangerdistriktet, da det vanskeliggjør oppfølging.

Eksempelbilder er vedlagt.
Stavanger:

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA