Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er S60 relevant lenger?

Startet av knut.aulie, tirsdag 08. november 2016, klokken 17:59

« forrige - neste »

Como

Sitat fra: Ipadjove på fredag 12. mai 2017, klokken 21:58
Ser ut som at de ekstra kantene skrus inn der det er runde 'plugger'.
Jeg vil nok ikke bestille formpresset hatthylle. Synes det stjeler for mye plass i bredde. Mer usikker på ekstra gulvplate.

S4e

Sitat fra: kammiz på fredag 12. mai 2017, klokken 15:35
Sånn blir det da.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Dette gjør ikke noe for meg. Bagasjerommet er ikke stort og trenger all plass en kan få. Men litt kjipt at ikke bagasjegulv følger med? Kan ikke være store produksjonskostnad?
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

tsjaavik

Når jeg har bestilt begge utstyrspakkene så hadde jeg sett for meg at bagasjegulvet fulgte med [emoji57]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Olemann

Dette er ikke helt klart for meg av de siste innleggene:

1. Følger det med hattehylle, evt. følger det med en enkel "papp"-versjon og så man evt. bestille en formpresset som ekstrautstyr om man vil ha noe mer solid?

2. Er bunnplaten (som gir et ekstra rom nederst) ekstrautstyr som må bestilles ekstra?

kammiz

Det følger med den tynne hattehylla på bildet. Ikke ekstra gulv.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17


Olemann

Takker for presist svar :-)

Sitat fra: kammiz på fredag 12. mai 2017, klokken 23:11
Det følger med den tynne hattehylla på bildet. Ikke ekstra gulv.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Ipadjove

Gulvet skal jeg ha, spesielt for å få 'flatt gulv' med nedfeldte bakseterygger.
Litt mer usikker på den kraftigere hattehyllen. Det kommer an på prisen. Og det er et pluss om det er enkelt å skru ut de 2-4 skruene for å få max plass om en skal frakte noe stort.


Ipadjove



TM

Hattehyllen er sikkert grei nok, selv om den ser ut som om noen lage laget den selv ved å brette litt filt rundt en tynn papp-plate. Det som bekymrer meg mer er at den forteller litt om amerikansk byggekvalitet. Tror ikke noen europeisk produsent ville levert noe i den kvaliteten.

TM

Fikk beskjed om at bilen er utstilt hos Opel i Drammen fra mandag kl 09:00.
Det blir imidlertid ikke prøvekjøring før i måndedskifte mai / juni.

Como

Sitat fra: tsjaavik på fredag 12. mai 2017, klokken 23:01
Når jeg har bestilt begge utstyrspakkene så hadde jeg sett for meg at bagasjegulvet fulgte med [emoji57]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig, dette er for drøyt. Vi har sett bilen med 2 forskjellige "hatthyller", men i alle Opel sine reklamer så er ekstra gulvet på plass. Når dette ikke er nevnt i utstyrslisten og ikke finnes som ekstrautstyr ved siste signering i januar, så mener jeg dette skal følge med.

Odd Knutsen

Ser jo ut som om tilbudet på eBay inneholder både hattehylle, sidedeksler og gulv til USD 175 ??
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA