Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

HPSE

Sitat fra: Elmo på fredag 07. oktober 2016, klokken 11:03
Sitat fra: HPSE på torsdag 06. oktober 2016, klokken 11:14
Har nå fått vite at det gikk en ny båt i forgårs og at det skal gå en om ca 1 uke

Vi må ha navn på båten ! ! !

Hehe det har eg dessverre ikke :(
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Gibblay

Forhandleren min sier at bilene med stor sikkerhet vil legge til kai i Norge i slutten av mnd, og bilene vil bli utlevert tidlig i november. Jeg har ingen grunn til å betvile den påstanden:-)

EspenM3

Sitat fra: Gibblay på fredag 07. oktober 2016, klokken 14:20
Forhandleren min sier at bilene med stor sikkerhet vil legge til kai i Norge i slutten av mnd, og bilene vil bli utlevert tidlig i november. Jeg har ingen grunn til å betvile den påstanden:-)

Det gjelder nok bare den første båten..

tuono

De er i det minste å finne på veiene nå.
http://elbil.no/test-av-hyundai-ioniq-pa-langtur/

Ut i fra hva jeg leser ellers inne på forumet så er det andre som har større grunn til uro med hensyn til leveringstider.

Fattigmannstrøst

Gibblay

Sitat fra: EspenM3 på fredag 07. oktober 2016, klokken 14:44
Sitat fra: Gibblay på fredag 07. oktober 2016, klokken 14:20

Det gjelder nok bare den første båten..
Det kan nok stemme. Det ble litt triksing med modell for jeg skulle få av første last, med den fargen jeg skulle ha. Etter hva jeg forstått så er vel forhåndssalget nærmere 1000 biler nå. Så det kan bli litt venting på noen.

Andyace

Veldig lovende at det er forhåndsbestilt 1000 biler som nevnt her. Bestilte min i juli, men ikke hørt noe fra forhandler ang. levering enda. Blir litt svett av å ikke vite om den kommer med første levering. Burde vel kanskje ringe forhandler til uka..

Jorgen86

Jeg bestilte 26.09 å får på første båt, levert senest 15.11 hos AutoElite i Oslo :)
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

Elmo

Sitat fra: Jorgen86 på fredag 07. oktober 2016, klokken 20:39
Jeg bestilte 26.09 å får på første båt, levert senest 15.11 hos AutoElite i Oslo :)
Ettersom (nesten alle) de bilene som blir levert først er produsert før bestilling så har det veldig mye å si for når man får bilen hvilken farge og utstyr man har valgt. Det gjelder rett og slett å ikke være mainstream for å få bilen tidlig.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

W.A.

De som har bestilt med teknikk og skinn, phantom black:

er det noen som har fått bekreftet dato eller bekreftet om bilen kommer i første båt eller 2.båt?

kan dere si når dere tegnet kontrakten.

har selv ikke fått noe dato enda.
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

ProsjektX

Mener forhandler sa 7. november, men uten garantier... tidligere denne uka. Var den dato'en de har fra Hyundai i bestillingssystemet visstnok.
2019 Kia eNiro
2019 Hyundai Kona. Solgt
2017 Hyundai Ioniq. Solgt

W.A.

har du bestilt med phantom black? og når signerte du?
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Elmo

Sitat fra: W.A. på fredag 07. oktober 2016, klokken 21:56
De som har bestilt med teknikk og skinn, phantom black:

Tror phantom black og skinn er dårlig combo (dvs. relativt populart). Tok bort skinn og og fikk betydelig kortere leveringstid ;) 
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Jorgen86

Ettersom jeg skjønte så hadde de igjen den hvite jeg skal ha på den første kvota de får med biler, hadde også 2 sølv husker ikke fargen og 2 phantom black, alle med skinn og teknikk, de 4 som ikke var hvite var ikke mulige å få for de var det allt signerte kontrakter på, mens den hvite kunne jeg få, alle disse var med skinn og teknikkpakken. Jeg ser hvertfall frem til og få bilen, skal også foliere alt det grå foran og bak, har fått pris hos ett firma i Oslo på dette ti ca 1500 kr.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16

Inop

Hehe, ganske mye forskjellig informasjon ute og går her. Virker som selgerne ikle har helt oversikt og noen overselger mens andre underselger.

Sitathar fått pris hos ett firma i Oslo på dette ti ca 1500 kr

Det var god pris. Kan jeg spørre hvor det var?
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Jorgen86

Det var hos nonby i stålfjæra, skal opp dit med en gang jeg får bilen for å finne riktig farge, han hadde mange hvitfarger så han håpet de hadde inne en som matchet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA