Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

Inop

Det er noen døgn siden emperor sendte posisjonen sin så den er sikkert godt på vei :)
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

TLO

Den skal være i Durban 2.oktober.
Fra Banda Aceh til Durban er det ca 10 døgns overfart.

Inop

Nå var'n plutselig utenfor Madagaskar.

Ronald Dunk

Dersom Asian Trust fortsatt er et håp, og her mest for å skape spenning og rasle med sablene litt, så kan det se ut til at hun (skipet) ankommer Suezkanalen 5. oktober. Det må vel anses som bevegelse i rett retning.

Elmo

Finnes det noen flere (u)bekreftede meldinger på at det virkelig ER Asian Trust og Asian Emporer som kommer med det første bilene ???
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Gizmo

Det var Hyundai Norge som opplyste om de to skipene. Sendte dem mail og spurte pent. Men de visste ikke mer enn realtidsinfoen de fikk fra logistikksystemet.

Men er det ikke slik at biler losses av og flyttes over til nye skip f.eks. i Oman? Altså at det det er snakk om 3-5 etapper og skipsbytte før bilene ankommer Norge?
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

bno

Vet ikke, men jeg tror omlasting i hvertfall fra US skjer nede på kontinentet

Elmo

Jeg VET ikke, men da folk ventet på det første Leaf'ene fra Japan så TROR jeg det var omlasting bare i Europa (Antwerpen ??)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

bno

MSS

Har lagt inn bestilling idag, håper den kommer på denne siden av nyttår.
Omsider - Elbil bestilt
Hvit Hyundai Ioniq 2017 - teknikkpakke, skinnseter og takluke
Bestilt 29.9.16
Mottatt 04.01.17

Inop

Ronald Dunk

USLeaf11

I dag fikk jeg hyggelig melding fra forhandler, min IONIQ kommer til Drammen 20 okt, hun regnet med ca en uke før den var i Bergen.
Første el bil kjøpt juni 2014 USleaf 2011 mod
IONIQ teknikk sølv november 2016

HPSE

Sitat fra: USLeaf11 på fredag 30. september 2016, klokken 20:23
I dag fikk jeg hyggelig melding fra forhandler, min IONIQ kommer til Drammen 20 okt, hun regnet med ca en uke før den var i Bergen.

Hvilken farge, utstyrspakke og hvilken forhandler? :-)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA