Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er det som skader ved hurtiglading?

Startet av Ampéreson, lørdag 10. september 2016, klokken 14:34

« forrige - neste »

BMW850

Sitat fra: HåkonN på mandag 11. juli 2016, klokken 21:09
Hahahaha.....betaler ikke 16k for litt plastikk.  ;D

4-5k kan jeg forstå, hvis det er originalt og med skinn. Kanskje også noe elektronikk. Men 16k? For noe som burde vært i bilen fra dag 1?

Selv for halvparten av den summen må det vel være mulig å få custom-laget noe bra.

Bare for å si det. Ingen av midtkonsollene Tesla har hatt har vært i ekte skinn...
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

alda

Sitat fra: Line på tirsdag 12. juli 2016, klokken 16:07
Ser ut som om noen importerer de:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,28418.0.html

Takk for info, men det var litt dyrt. Bestilte fra Ebay nå, ble 790 kroner med rabatt (ei hensyntatt moms). Må vente noen uker på levering, men får den forhåpentligvis før bilen i september :)
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

Sense

Jeg fikk montert midtkonsoll av Tesla Skøyen sist vinter med docking for 1 Iphone og 1 USB. I tillegg har den 12 v plugg. Litt treg skyveskuff, men ellers fingerer den fint. Slipper ting som flyr veggimellom der nede. Dessuten slipper jeg å tømme bilen for alt av verdigjenstander da det ligger bedre skjult.
Betalte 5-6000 kr. på Tesla Skøyen. Omtrent akkurat det var den verdt, ikke noe mer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA