Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endring av adferd pga Tesla

Startet av satheesh.net, lørdag 07. mai 2016, klokken 21:58

« forrige - neste »

Nasatech

V65

Model X #1821 (Levert 1.September 2016)

spettmeis

Ser noen av dere skal få bilen utlevert på Rud.

Selv har jeg bare blitt forespeilet Drammen da de ikke hadde mulighet til noe annet, selv om jeg bor nærmere Rud, og det mere knot å komme seg til Drammen uten bil. Er det noe spesielt med tanke på Signature e.l. som likevel leveres på Rud, eller har de akkurat åpnet generelt for utlevering der likevel?

Bilen vår er ikke bygget enda, tror den kommer i begynnelsen av oktober, så ikke noe stress forsåvidt.

Ariel

Tror nok du også vil få utlevering på Rud. Var for lav takhøyde i Drammen, slik jeg forsto det.

satheesh.net

Sitat fra: Ariel på fredag 29. juli 2016, klokken 14:50
Tror nok du også vil få utlevering på Rud. Var for lav takhøyde i Drammen, slik jeg forsto det.

What he said.

Nasatech

Snakket med min DS i dag og han kunne fortelle meg at det var snakk om at bilen kom første uken i august :) Skulle prøve å få til levering før helgen den 12., men kunne ikke love noe

TpGn

To lass med Model X ble lastet av på Rud i ettermiddag. 7 på en biltransport og det stod 7 på parkeringsplassen da vi kjørte innom like etter. Din var ikke å se Satheesh, den står nok på havna i Drammen sammen med min.  ;D

https://drive.google.com/file/d/0B_2Vhx6mOZfIWm5pMWREbVd6Tkk/view?usp=sharing
(Måtte fjerne audio grunnet diverse fjortishyl fra undertegnede...  ::) )
Ohh, lykke. Endelig skjer det!!!
Sig. X P90DL - Signaturmedlem TOCN

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

eha

Hviiiiit! Hele veien til... eh... ut av banken! ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Myrvang

Sitat fra: Ariel på fredag 29. juli 2016, klokken 14:50

Var utlevering av en X i Drammen i dag, sto hvertfall en X der og en kar som glisa. Så takhøyden er neppe noe problem mtp utlevering der.
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Nasatech

Shiiiit! Ingen mørk grå med sorte felge der? Var uklart i videoen. Har fått beskjed om "første uken i august"! ;)

TpGn

Sitat fra: Nasatech på onsdag 03. august 2016, klokken 00:33
Shiiiit! Ingen mørk grå med sorte felge der? Var uklart i videoen. Har fått beskjed om "første uken i august"! ;)

Nei, dessverre. Den kombinasjonen var ikke der, men de har flere på vei fra Drammen. Det må de ha, for hverken min eller Satheesh sin var der.

satheesh.net

Sitat fra: TpGn på onsdag 03. august 2016, klokken 10:07
Sitat fra: Nasatech på onsdag 03. august 2016, klokken 00:33

Nei, dessverre. Den kombinasjonen var ikke der, men de har flere på vei fra Drammen. Det må de ha, for hverken min eller Satheesh sin var der.

Når har du levering TpGn? Du skal ikke se bort ifra at de allerede har fått dem innendørs og gjøres klare til levering. Min er nå nøyaktig 2 dager, 1 time og 35 minutter før levering finner sted. ;D

alr

Vi bekreftet vår X75D den 7/7. Snakka akkurat med Tesla. Den produseres visst as we speak, og blir ferdigstilt førstkommende mandag. Det gledes!!
Rød S85D
Love it to pieces!!

TpGn

Sitat fra: satheesh.net på onsdag 03. august 2016, klokken 10:24

Når har du levering TpGn? Du skal ikke se bort ifra at de allerede har fått dem innendørs og gjøres klare til levering. Min er nå nøyaktig 2 dager, 1 time og 35 minutter før levering finner sted. ;D

Mandag. Fredag var fullbooket dessverre.  ::)
Hvor mye jobb er egentlig klargjøring av Tesla? Har sett andre bilmerker der hele bilen er dekket i en slags voks, må jo være mye mere jobb enn å fjerne plasten på en Tesla? Men de vokser kanskje bilene før utlevering?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA