Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøp av elbil

Startet av Toonster, søndag 24. januar 2016, klokken 16:32

« forrige - neste »

Spinner

Sitat fra: DaTwister på torsdag 31. desember 2015, klokken 19:27Andre produsenter sier ingenting før ting er på plass i bilene.
Kommer i det hele tatt andre produsenter med noen særlig nye funksjoner på gamle biler? (Seriøst spørsmål, ikke sarkastisk ment).

vnm

Sitat fra: Sbr på mandag 04. januar 2016, klokken 14:57
Sitat fra: DaTwister på torsdag 31. desember 2015, klokken 19:27Andre produsenter sier ingenting før ting er på plass i bilene.
Kommer i det hele tatt andre produsenter med noen særlig nye funksjoner på gamle biler? (Seriøst spørsmål, ikke sarkastisk ment).
Av og til mindre forbedringer, men ikke nye funksjoner som jeg vet om. Jeg har en Skoda Superb som fikk forbedret NAVI-enhet gjennom ny SW. Ble raskere (respons og oppdateringsfrekvens), fikk norske menyer og noe annet småplukk.
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)

Toonster

Spot on!

Tesla leverer ikke bare HW i form av en bil, men også OS/SW i form av funksjons- oppdateringer/endringer/forbedringer.

Ingen andre gjør det, hvis man ser bort fra oppdatering av kart på GPS (som man må ha en DVD eller minnestick for å gjennomføre)

dosmont

Jeg tenkte på oppdatere kart på priusen, de skulle de ha 7000.- for. Ble aldri gjort.
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

kos

Er det noen som har fått melding om når det kommer - Rdio er som sakt død - og savner musikk.

aness

Sitat fra: kos på mandag 04. januar 2016, klokken 17:22
Er det noen som har fått melding om når det kommer - Rdio er som sakt død - og savner musikk.

Svingte innom Skøyen i dag og spurte, de sa at det finnes biler der ute som har, men også at de ikke hadde fått det enda.

Personlig så begynner jeg å bli alvorlig lei diverse radiostasjoner som går fra musikk som er ok til musikk jeg ikke vil høre, her om dagen var det fire på rad som spilte ulike varianter av Justin Bieber..

kos

Hmmmm - så noen har, og vi andre ser ut som barn som ikke har fåt julepakken enda. Håper at vi andre ikke ser ut som påskeharer når vi får. 

Salvesen

Sitat fra: aness på mandag 04. januar 2016, klokken 20:58

Svingte innom Skøyen i dag og spurte, de sa at det finnes biler der ute som har, men også at de ikke hadde fått det enda.

Personlig så begynner jeg å bli alvorlig lei diverse radiostasjoner som går fra musikk som er ok til musikk jeg ikke vil høre, her om dagen var det fire på rad som spilte ulike varianter av Justin Bieber..

Stiller meg svært skeptisk til dette, har vell bare sett en som påstår å ha det etter å ha lest "utallige" tråder her og på facebook. altså, jeg vet at ikke alle sitter å skriver her eller der, men om en del allerede skal ha hatt det burde jo flere her inne og på facebook ha hatt det. Ellers er det snakk om max 100 mann eller noe slikt. beta deluxe
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

Thomas N

Jeg fikk bil i dag, uten Spotify. Ds hadde ikke hørt om det engang...
70D - Bestilt 13.10.15 - Bekreftet 19.10.15 - i transitt 15.11.15 - utlevert 04.01.16

kos

Salvesen

Leste på facebook nå at de hadde oppdaget feil på spotify i nederland og derfor stoppet å rullet det ut. Vet ikke hvor det kommer fra men virker jo sannsynlig. Kanskje samme problem som USB/Internett radio?
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

kos

Nå er da ikke dette tesla sin feil da - de bygger biler - verken synger eller spiller

daghb

Jeg har i alle fall en BMW i3, kjøpt ny i juli 2014. Ingen oppdateringer av software, hverken i bilen eller app. Gjorde en oppgradering av SW hos forhandler i fjor sommer for å få bedre regnsensor-logikk, men merket ingen endring.

Det er nå tydelig at BMW i alle fall ikke gjør noe som helst for å forbedre biler som allerede er på veien.
Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

smurf

Sitat fra: Salvesen på mandag 04. januar 2016, klokken 21:21

Stiller meg svært skeptisk til dette, har vell bare sett en som påstår å ha det etter å ha lest "utallige" tråder her og på facebook. altså, jeg vet at ikke alle sitter å skriver her eller der, men om en del allerede skal ha hatt det burde jo flere her inne og på facebook ha hatt det. Ellers er det snakk om max 100 mann eller noe slikt. beta deluxe

Det bildet som var postet på side 2 på denne tråden som var hentet fra FB så ut som det hadde vært igjennom litt Photoshop... Bare å forstørre og se litt nærmere så ser man at det er editert litt her og der. Har ennå til gode å se noen troverdige bevis på at noen har fått Spotify i Tesla ennå. Har aldri likt Rdio så jeg venter spent på Spotify :-)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

el nino

Har du forsøkt å høre på NRK P2 og NRK klassisk på DAB?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA