Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøp av elbil

Startet av Toonster, søndag 24. januar 2016, klokken 16:32

« forrige - neste »

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Kavorka

Jeg blir som et lite barn, for jeg vil ha Spotify NÅ! :)

Noen på forumet som har fått den ennå?

Teslanewbie

Sitat fra: Kavorka på tirsdag 29. desember 2015, klokken 15:12
Jeg blir som et lite barn, for jeg vil ha Spotify NÅ! :)

Noen på forumet som har fått den ennå?

Nei . Klassisk tesla lureri igjen og vi faller for dette gang på gang..

Ordet "Nå" betyr ikke "i dette øyeblikk" på tesla språk . Det betyr litt mindre enn 2 tesla uker som i sin tur ikke betyr 2 faktiske kalender uker men isteden ca 2-4 kalender måneder .

:-)
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

krl

mj

Var innom Tesla i dag. De har fått en intern mail om at utrullingen av spotify er satt på hold pga ettellerannet. Visstnok et par teslauker sa selgeren.....

Kan jo håpe han tøyset med meg men tror ikke det.
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

Nuvolari

Hvorfor blir det så fantastisk å få Spotify integrert i bilens SW? Vi har jo allerede Spotify på mobilen? Er det litt bedre lydkvalitet (gjenstår forøvrig å se) som er grunnen til den store entusiasmen?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Kavorka

Har savnet Spotify siden jeg fikk bilen. Det ville være prikken over i'en! Men det er fremdeles ikke helt orden på kommunikasjon internt og utad i Tesla altså..

Finnes det et organisatorisk syndrom tilsvarende "alias hand syndrom" kanskje? Der en avdeling ikke aner hva den andre gjør? :)

Cookie Monster

Sitat fra: Nuvolari på tirsdag 29. desember 2015, klokken 17:46
Hvorfor blir det så fantastisk å få Spotify integrert i bilens SW? Vi har jo allerede Spotify på mobilen? Er det litt bedre lydkvalitet (gjenstår forøvrig å se) som er grunnen til den store entusiasmen?

- Blir helt klart bedre lyd siden Bluetooth begrenser der
- Man slipper å koble opp tlf og starte opp spotify hver gang man skal kjøre
- Man kan laste ned musikk (offline spillelister)
- Kan bytte mellom spillelister uten å ta opp tlf
- Kan enkelt søke opp ny musikk
- mye tryggere å kunne styre dette fra skjermen enn å fikle med mobilen hvis man skal bytte spillelister

Så helt klart en stor forbedring å ha som app i bilen og ikke noe jalla løsning som å spille fra mobilen som bare er tungvindt og dårlig.
2015 P85D

Nuvolari

Sitat fra: Cookie Monster på tirsdag 29. desember 2015, klokken 17:58
Sitat fra: Nuvolari på tirsdag 29. desember 2015, klokken 17:46

- Blir helt klart bedre lyd siden Bluetooth begrenser der
- Man slipper å koble opp tlf og starte opp spotify hver gang man skal kjøre
- Man kan laste ned musikk (offline spillelister)
- Kan bytte mellom spillelister uten å ta opp tlf
- Kan enkelt søke opp ny musikk
- mye tryggere å kunne styre dette fra skjermen enn å fikle med mobilen hvis man skal bytte spillelister

Så helt klart en stor forbedring å ha som app i bilen og ikke noe jalla løsning som å spille fra mobilen som bare er tungvindt og dårlig.

Er offline spillelister bekreftet?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Cookie Monster

Tar det egentlig som en selvfølge at man skal kunne det til en minnepinne hvis man har det eller til de 16gb man har ekstra med premium lyd pakka.

Står også i mailen som ble sendt ut at man kan lagre men det kan jo også kanskje bety at man bare kan lagre som en spilleliste.

SitatDu kan også gå inn i ditt eget Spotify-musikkbibliotek, lagre låter og album og følge artister, spillelister og radiostasjoner.
2015 P85D

Bushy

Her skal man ikke ta noe som en selvfølge. Skryte opp alle funksjonene som kommer. Så når det endelig kommer. Selvfølgelig altfor forsinket. Skal folk omtrent saksøke tesla. Pga de funksjonene alle har snakket om, ikke kom med.
Jeg blir fornøyd bare jeg får en oppdatering som fikser varmeanlegget jeg
S75D sept. 17

SunSeeker

xref

Var innom Tesla i går og der var det noen som testet 7.1 som hadde Spotify inkludert. Fungerte visstnok strålende men foreløpig var det ikke mulig å logge inn med egen Premium-konto. Regner med at dette kommer på plass før lansering. Klima-anlegget er visstnok også forbedret vesentlig.

Spotify blir supert! Bedre lydkvalitet da du slipper Bluetooth, enklere betjening og mer funksjonalitet! Jeg tviler litt på støtte for offline, men vi får se :)
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Salvesen

Jeg kan ikke fatte og begripe at ikke tesla leverer dette med offline lister der hver sang automatisk går i offline "modus", uten dette blir det jo enorme roaming kostnader når folk er på Europa tur/svenskehandel osv.

Da jeg fikk min bil utlevert på mandag snakket tesla om at det ville komme ila en måned.
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA