Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Gratulerer Elon Musk!

Startet av EL-BIL, mandag 18. januar 2016, klokken 09:23

« forrige - neste »

jbrenli

Plutselig hadde jeg ikke carwings lenger, men Nissan EV. Fikk ikke logget inn med eposten min, men hadde tydeligvis lager en bruker en gang før, så fikk logget inn med dette.
Synes denne fungerer bra, akkurat samme responstid som Carwings. Har prøvd noen uoffisielle appen, men ender alltid med å bruke denne :)
2012 Euro-Leaf SL, import fra Italia
2014 Outlander PHEV, import fra Sveits

Kjell Leaf

Sitat fra: Kjell Leaf på lørdag 19. desember 2015, klokken 23:42
Har oppdaget noe snodig med appen: På min Sony Ericsson xperia Activ vises riktig batteristatus, men i 90% av tilfellene bare 1...km på rekkevidde. Det rare er at på min kones Samsung (som også er android) vises også rekkevidde korrekt hver gang. Jeg har avinstallert og installert flere ganger, men det hjelper ikke. Årsaken må da rett og slett være at telefonen min er for gammel ? Den har nyeste oppdatering, men de slutter jo å oppdatere telefonene når de blir noen få år. Err det sannsynlig at dette er årsaken, hva mener dere son er "telefonkyndige" ?
Til dere med samme problem som meg :
Jeg har nå delvis løst problemet takket være tipset om skalering.
Jeg gikk inn på "skjerm" på mobilen, og endret skrift fra stor til normal, dermed vises nå estimert km. slik som det skal. Det som ikke kunne fikses var når jeg satte timer på klima, for så å ville endre denne. Da kommer knappen jeg skal trykke på nedenfor skjermen, og bildet kan ikke skyves på skjermen. Dermed kan jeg altså ikke endre en satt timertid uten å gå inn på Leaf manager. Men nå funker det i alle fall greit med km.etimatet. Er den egentlig noe kjekkere enn Leaf manager ? Nei, jeg syns ikke det, min mening er at det er en bedre måte å justere tiden på timeren i Leaf manager, der man "ruller tallene" og slipper å trykke + eller - .
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

cosinus

Er det noen som har fått til å installere denne på et nettbrett?
Lar seg ikke installere på mitt nexus 7 eller samsung galaxy tab 8 active.  >:(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA