Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla navigasjon og TomTom Go

Startet av Epleskreller, fredag 04. desember 2015, klokken 14:41

« forrige - neste »

Elraptus

Er det noen som vet om det er noen som leverer  midtkonsoll med armlener/ koppholdere og kanskje lademuligheter mellom setene  i rad 2 ved 6.seters oppsettet ? Tror det vil være marked for å produsere det

satheesh.net

Sitat fra: Elraptus på lørdag 27. februar 2016, klokken 22:48
Er det noen som vet om det er noen som leverer  midtkonsoll med armlener/ koppholdere og kanskje lademuligheter mellom setene  i rad 2 ved 6.seters oppsettet ? Tror det vil være marked for å produsere det

Ikke noen som leverer det pr. idag. Men definitivt et marked vil jeg tro!

Erik Rosenlind

Heisann, den midtkonsollen det har vært noen bilder av sammen med 6 seters konfigurasjon, er det er orginal Tesla midtkonsoll ? Og er det noen som har sett noen bilder av hvordan det ser ut fra bagasjerommet med denne midtkonsollen ? Tenker egentlig mest på om det er "hulrom" under midtkonsollen slik at man kan ha lange ting i bagasjen som stikker innunder konsollen?

Mazzbot

6 og 7 seter er bare tilgjengelig på signature ? 5 , 6 og 7 seter tilgjengelig på vanlig model x ? Så på bb sin video nettopp og han nevnte 5 seter ?? Ikke alle som trenger 6 eller 7 seter .
Tesla model 3 reservert 31/3 .

petersv

Ingen biler uten 3. seterad er vist enda, så de har nok ikke en ferdig løsning for det pt. Kommer nok, men siden sig. er først så vil de nødig holde de tilbake vil jeg tro.

KrW

Prismessig heller vi mot 5 seter, men vil det være fordel for andrehåndsverdi å gå for 6 eller 7? Kanskje en ting som vil skille den fra Model 3 og gjøre den mer konkurransedyktig.

Har ikke fått noen invitasjon til visning av X på Alnabru, men tenkte kanskje noen vil ta med seg et par ski for å se om det er greit å legge de inne i bilen?
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

KrW

Disse svarene fra Elon Musk på twitter gjør meg langt sikrere på å velge hvite seter :-)
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

SunSeeker

Skal ned 24 å se på X. Håper det er en 6 seter utstillt, men har bestemmt meg for den varianten uansett (tror jeg)
Vet derimot IKKE om jeg tør å gå for hvite seter bare fordi Elon lovpriser de...

GOS

Sitat fra: SunSeeker på søndag 13. mars 2016, klokken 11:26
Skal ned 24 å se på X. Håper det er en 6 seter utstillt, men har bestemmt meg for den varianten uansett (tror jeg)
Vet derimot IKKE om jeg tør å gå for hvite seter bare fordi Elon lovpriser de...
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

twinpeaks

Sitat fra: SunSeeker på søndag 13. mars 2016, klokken 11:26
Skal ned 24 å se på X. Håper det er en 6 seter utstillt, men har bestemmt meg for den varianten uansett (tror jeg)
Vet derimot IKKE om jeg tør å gå for hvite seter bare fordi Elon lovpriser de...
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

Øyvind.h

Sitat fra: GOS på søndag 13. mars 2016, klokken 11:29
Sitat fra: SunSeeker på søndag 13. mars 2016, klokken 11:26
Skal ned 24 å se på X. Håper det er en 6 seter utstillt, men har bestemmt meg for den varianten uansett (tror jeg)
Vet derimot IKKE om jeg tør å gå for hvite seter bare fordi Elon lovpriser de...
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

satheesh.net

Sitat fra: GOS på søndag 13. mars 2016, klokken 11:29
Sitat fra: SunSeeker på søndag 13. mars 2016, klokken 11:26
Skal ned 24 å se på X. Håper det er en 6 seter utstillt, men har bestemmt meg for den varianten uansett (tror jeg)
Vet derimot IKKE om jeg tør å gå for hvite seter bare fordi Elon lovpriser de...

Hennigway

Tilbake til topic + litt:
Jeg har bestilt 7 seter konfig. Dette da jeg får signatur noe som gjør at man ikke får fratrekk på pris om man i stedet ønsker 6 seter slik som std modell. Slik er det også for hjul.
Tesla har informert meg om at det 7. setet kan monteres ut. Ihht hjul blir bilen registrert med 20" hengervekt, men levert med 22" hjul.

Blip

Jeg regner med der er mulig at fjerne både 3. seterad og seter i 2., men jeg har ikke klart å finne noe på TMC om hvordan det kan gjøres.

En annen ting: Burde det ikke være 5 seter i pollen?

  • Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

Håkons Xadventure

Jeg har bestilt 7 seter - alle svart skinn.

Det er oftere jeg trenger god bagasjeplass med 5 stk i bilen enn jeg trenger å frakte lange ting (med unntak av ski som likevel vil havne på skistativet bak og ikke inne i bilen). De gangene jeg trenger å frakte lange ting får jeg heller slenge det på en henger.
Tesla X90D (venter)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA