Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Knirking i håndtaken på bakdør

Startet av iGolf, lørdag 11. juli 2015, klokken 01:08

« forrige - neste »

robinbj

Kjøpte demobilen. Pure White, gått 7400. Alt utstyr unntatt Lane assist, parkeringassistent og infellbare speil.

Pris: 240 000 kr
2015 VW e-Golf, Hvit, Har alt untatt Lane assist, Ambient lys og innfellbare speil.

2017 Hyundai Ionic, Svart, Teknikk, Skinn

gamer73

Sitat fra: robinbj på mandag 08. juni 2015, klokken 10:44
Kjøpte demobilen. Pure White, gått 7400. Alt utstyr unntatt Lane assist, parkeringassistent og infellbare speil.

Pris: 240 000 kr

Wow ja er man hedlig og får demobiler så kan man spare masse penger:) da betaler man også 0 i frakt;)

ulempen er at man ikke kan skreddersy den, men sant å si så ville jeg ikke hatt noen av det ekstrautstyret du ikke har hehe...og pure white er magisk:)

elektro

Limestone Gray metallic
Lys & Sikt pakke
Keyless Access med startknapp (ikke alarm)
Skinninteriør Vienna
Varmepumpe
Fjernlysassistent
Ekstra mørke ruter bak
Elektrisk innklappbare speil m/lys
Parkeringsassistent
Ryggekamera
Ambientebelysning

Montert ekstrautstyr:
Original solskjerming (gardiner)
Beskyttelsesfilm på bakfanger

Pris kr. 278.000 ferdig levert i Oslo m. firmarabatt (kr. 284.000 uten firmarabatt).

Valgte å droppe vinterdekkene, så setter jeg Nokian Hakka R2 på Astana felgene til vinteren og kjøper et ubrukt Astana hjulsett på Finn.no til våren igjen, så har jeg ferske Conti e.Contact sommerdekk neste år også. Bør ikke koste mer enn 10 lapper totalt dette.
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

gamer73

Sitat fra: elektro på mandag 08. juni 2015, klokken 10:56
Limestone Gray metallic
Lys & Sikt pakke
Keyless Access med startknapp (ikke alarm)
Skinninteriør Vienna
Varmepumpe
Fjernlysassistent
Ekstra mørke ruter bak
Elektrisk innklappbare speil m/lys
Parkeringsassistent
Ryggekamera
Ambientebelysning

Montert ekstrautstyr:
Original solskjerming (gardiner)
Beskyttelsesfilm på bakfanger

Pris kr. 278.000 ferdig levert i Oslo m. firmarabatt (kr. 284.000 uten firmarabatt).

Valgte å droppe vinterdekkene, så setter jeg Nokian Hakka R2 på Astana felgene til vinteren og kjøper et ubrukt Astana hjulsett på Finn.no til våren igjen, så har jeg ferske Conti e.Contact sommerdekk neste år også. Bør ikke koste mer enn 10 lapper totalt dette.

jeg tror du gjør det veldig lurt mht dekk...jeg har omtrent samme strategi...men jeg kommer sikkert til å kjøpe noen veldig mørke (jeg får pure white bil) ikke orginale felger til nye støyfrie sommerdekk...dimensjon 205-50 17 tror jeg...

iGolf

Bestilte e-golf idag. Svart perlemetallic og svarte skinnseter, med alt av tilbehør ;D

gamer73

Sitat fra: Donya på mandag 08. juni 2015, klokken 20:19
Bestilte e-golf idag. Svart perlemetallic og svarte skinnseter, med alt av tilbehør ;D

Og hva måtte du ut med?:)

hottentott33

Ikke verst. Fikk du forespeilet noe produksjonsuke og leveringsuke? :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

iGolf

Sitat fra: gamer73 på mandag 08. juni 2015, klokken 20:23

Og hva måtte du ut med?:)

301900, med alt ekstrautstyr. Baggasjeromsmatte, lastebeskyttelse(plast), terskelbeskyttelse i plast til alle dører,elektronisk parkeringstimer, Atsana til sommer og vinter, låsbare muttere, utvidet garanti til 5 år eller 150000 km, gratis dekkskift til neste sesong.

Sitat fra: hottentott33 på mandag 08. juni 2015, klokken 20:24

Fikk ingen produksjonsuke, men han mente den ville bli enten ferdig produsert eller ferdig levert uke 28, litt usikker, men han hadde ikke låst bestillingen enda, men kjøpet var gått gjennom og bilen ble sendt til bestilling. Han mente det tok et par dager før den låste seg. Det skal ta ca 2 mnd før jeg får hente bilen. Er det vanlig leveringstid?

iGolf

Sitter faktisk å vurderer om svart ute og svart inne blir for mye?

gamer73

Vel....tenk på dette. Den lyse skinnvarianten syntes ikke jeg ser bra ut. Den har noen fæle lyse plastdetaljer som ser feil ut. Og brun inni er kult. ..men..Husk det er grålig tak inni. ..så jeg tror du gjør veldig rett med sort skinn inni.det står også bra til det lyse taket innvendig.

Og 2 mnd levering fikk jeg også så tror tyskerne har fått opp dampen. .

Og jeg syntes du fikk bra pris mht at du tok full pakke :)

iGolf

Sitat fra: gamer73 på mandag 08. juni 2015, klokken 20:42
Vel....tenk på dette. Den lyse skinnvarianten syntes ikke jeg ser bra ut. Den har noen fæle lyse plastdetaljer som ser feil ut. Og brun inni er kult. ..men..Husk det er grålig tak inni. ..så jeg tror du gjør veldig rett med sort skinn inni.det står også bra til det lyse taket innvendig.

Jeg vurderer perlemor utvendig. Praktisk sett må jeg ha sort inne uansett. Er det noen som har en video av en i perlemor? Fant ingenting på nett? Vanskelig å se hvordan den er i solskinn osv.

Når får du din?

elektro

Grattis! Min produksjon og levering gikk på litt under to mnd. nylig, se signatur. Synes du fikk en god pris også. Er jo lettere å prute med alt utstyr..  ;)

Personlig synes jeg kanskje svart og svart blir litt mye, men taket er jo lyst grått da..  ::) Nå er det jo ikke så mange farger å velge i heller, men hva med Marrakech interiør? Jeg synes for øvrig refleks sølv metallic er undervurdert, selv har jeg limestone gray og svart skinn. Fornøyd, men den er det mange av. Bla deg gjennom trådene under og få litt inspirasjon!

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,12659.0.html
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,16022.0.html
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

gamer73

Sitat fra: Donya på mandag 08. juni 2015, klokken 20:45
Sitat fra: gamer73 på mandag 08. juni 2015, klokken 20:42

Jeg vurderer perlemor utvendig. Praktisk sett må jeg ha sort inne uansett. Er det noen som har en video av en i perlemor? Fant ingenting på nett? Vanskelig å se hvordan den er i solskinn osv.

Når får du din?

Levering I begynnelsen av august på meg. ..men ingenting er sikkert. .og husk. .tyskerne tar 3 uker ferie I august. .

så det ble linket til skrytebilder over her...der finner du flotte hvite biler:)

men sjekk denne videon...vet ikke om den er pure white eller perlemor men:

FrankM

Pacific blue, sort skinn, alt som kunne krysses av + bagasjeromsmatte:
290000,-
2016 VW e-Golf, Pacific blue.
2013 BMW R1200RT. Mørk Blå.
2001 Ducati ST2. Rød.

hottentott33

Sitat fra: Donya på mandag 08. juni 2015, klokken 20:29

301900, med alt ekstrautstyr. Baggasjeromsmatte, lastebeskyttelse(plast), terskelbeskyttelse i plast til alle dører,elektronisk parkeringstimer, Atsana til sommer og vinter, låsbare muttere, utvidet garanti til 5 år eller 150000 km, gratis dekkskift til neste sesong.

Den prisen tror jeg du kan være fornøyd med :)

Sitat fra: hottentott33 på mandag 08. juni 2015, klokken 20:24

Fikk ingen produksjonsuke, men han mente den ville bli enten ferdig produsert eller ferdig levert uke 28, litt usikker, men han hadde ikke låst bestillingen enda, men kjøpet var gått gjennom og bilen ble sendt til bestilling. Han mente det tok et par dager før den låste seg. Det skal ta ca 2 mnd før jeg får hente bilen. Er det vanlig leveringstid?
[/quote]

2 måneder høres ut som en rask leveringstid i såfall. Til sammenligning, så bestilte jeg i midten av januar og fikk bilen i starten av mai.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA