Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Knirking i håndtaken på bakdør

Startet av iGolf, lørdag 11. juli 2015, klokken 01:08

« forrige - neste »

mikkimikk87

hvordan er det mulig å få pris på 340.000? det er vel svindel. med tanke på at den koster med alt utstyr om du bygger den i volkswagen sin byggesimulator på 314500


se vedlegg. sånn ser golfen min ut.
Fikk 12% avslag på alt ekstrautstyr

iGolf

Sitat fra: mikkimikk87 på tirsdag 09. juni 2015, klokken 19:10
hvordan er det mulig å få pris på 340.000? det er vel svindel. med tanke på at den koster med alt utstyr om du bygger den i volkswagen sin byggesimulator på 314500


se vedlegg. sånn ser golfen min ut.
Fikk 12% avslag på alt ekstrautstyr

Hvor mye betalte du for alt utstyr? For det første så får du hverken serviceavtale eller vinterhjul inkludert i den prisen på nettet ::)

gamer73



bno

Sitat fra: gamer73 på tirsdag 09. juni 2015, klokken 13:09
Sitat fra: bno på tirsdag 09. juni 2015, klokken 12:20
Sitat fra: elektro på tirsdag 09. juni 2015, klokken 11:27
Sitat fra: bno på tirsdag 09. juni 2015, klokken 06:53
Alt av utstyr bortsett fra skinn. VP og det hele. 252000. Frakt 8750. Urano grå.

Wow! Det var billig, og så har du solgt den igjen..?  ??? Har du bilde av den i Urano grå eller?
Nei jeg solgte en hvit. venter på bilen så har ikke bilde

Du er rett og slett en bilselger? :)
Nei,  :)
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

gamer73

Sitat fra: Donya på tirsdag 09. juni 2015, klokken 20:49
Sitat fra: gamer73 på tirsdag 09. juni 2015, klokken 20:43
Hva koster vinterdekk og felger hos vw da?

Ca 10?

Ser at jeg fikk et tilbud på 15 tommer continental piggfritt med vW aspen felger til 11 tusen...da var jo momsen trukket fra. Men jeg skal ha orginalfelgene som vinterfelger og jeg vil ikke ha continental..jeg kjører det beste nokian:) (jeg har allerede dekkene i garasjen fra et gammelt vrak som jeg ikke gadd å bytte vinterdekk på i vinter;))

iGolf

Sitat fra: gamer73 på onsdag 10. juni 2015, klokken 08:32
Sitat fra: Donya på tirsdag 09. juni 2015, klokken 20:49
Sitat fra: gamer73 på tirsdag 09. juni 2015, klokken 20:43
Hva koster vinterdekk og felger hos vw da?

Ca 10?

Ser at jeg fikk et tilbud på 15 tommer continental piggfritt med vW aspen felger til 11 tusen...da var jo momsen trukket fra. Men jeg skal ha orginalfelgene som vinterfelger og jeg vil ikke ha continental..jeg kjører det beste nokian:) (jeg har allerede dekkene i garasjen fra et gammelt vrak som jeg ikke gadd å bytte vinterdekk på i vinter;))

Hva skal du ha til sommern da? Litt panikkangst her for ser på kontrakten at det står Aspen her også og jeg skulle spesifikt ha atsana :'(

Har bestilt nokian på de da ::)


iGolf

GTI felger ::)

Selgeren sier jeg ikke har bruk for stoffmatter og at hvis jeg har gummimatter over de vil de skli?

Elise

Du har ikke behov for stoffmatter hvis du tenker at du skal ha gummimattene over, nei.
E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

Morti_s

Jeg bestilte i dag :D :D

299.000,-

Deep Black perle metallic.
Titansort interiør

Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Er nok kanskje ikke det beste kjøpet i forhold til andre her, men skulle jeg ha fullspekket så ble det levering i slutten av august, nå blir den derimot produsert på Tirsdag også sendt.. allikevel tar det 2-3 uker kanskje.

også fikk jeg med 16" vinterdekk piggfri med Aspen felger.
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

iGolf

Sitat fra: Morti_s på torsdag 18. juni 2015, klokken 20:37
Jeg bestilte i dag :D :D

299.000,-

Deep Black perle metallic.
Titansort interiør

Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Er nok kanskje ikke det beste kjøpet i forhold til andre her, men skulle jeg ha fullspekket så ble det levering i slutten av august, nå blir den derimot produsert på Tirsdag også sendt.. allikevel tar det 2-3 uker kanskje.

også fikk jeg med 16" vinterdekk piggfri med Aspen felger.

Gratulerer så mye ;D Velkommen til familien ::)

Blæææææ urettferdig at du får din før min >:(

Morti_s

Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 09:54
Sitat fra: Morti_s på torsdag 18. juni 2015, klokken 20:37
Jeg bestilte i dag :D :D

299.000,-

Deep Black perle metallic.
Titansort interiør

Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Er nok kanskje ikke det beste kjøpet i forhold til andre her, men skulle jeg ha fullspekket så ble det levering i slutten av august, nå blir den derimot produsert på Tirsdag også sendt.. allikevel tar det 2-3 uker kanskje.

også fikk jeg med 16" vinterdekk piggfri med Aspen felger.

Gratulerer så mye ;D Velkommen til familien ::)

Blæææææ urettferdig at du får din før min >:(

Vet du noe om når din kommer? den bør vel kommer før min kanskje? fullspekket din da kansje?
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

iGolf

Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 09:56
Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 09:54
Sitat fra: Morti_s på torsdag 18. juni 2015, klokken 20:37
Jeg bestilte i dag :D :D

299.000,-

Deep Black perle metallic.
Titansort interiør

Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Er nok kanskje ikke det beste kjøpet i forhold til andre her, men skulle jeg ha fullspekket så ble det levering i slutten av august, nå blir den derimot produsert på Tirsdag også sendt.. allikevel tar det 2-3 uker kanskje.

også fikk jeg med 16" vinterdekk piggfri med Aspen felger.

Gratulerer så mye ;D Velkommen til familien ::)

Blæææææ urettferdig at du får din før min >:(

Vet du noe om når din kommer? den bør vel kommer før min kanskje? fullspekket din da kansje?

Helt riktig, det ble en fullspekket 8) Selgeren kontakter meg ikke lenger for jeg var så masete før bestillingen, så etter bestillingen har jeg ikke turt å ta kontakt hehe :P Han skulle visst ta kontakt når den skulle i produksjon, noe med uke 28 hørte jeg :o

Morti_s

Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 09:59
Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 09:56
Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 09:54
Sitat fra: Morti_s på torsdag 18. juni 2015, klokken 20:37
Jeg bestilte i dag :D :D

299.000,-

Deep Black perle metallic.
Titansort interiør

Lys & sikt pakke
Parkeringsensorer
mørke vinduer bak
Ryggekamera
Varmepumpe
Skinn
Ambientbeslysning

Er nok kanskje ikke det beste kjøpet i forhold til andre her, men skulle jeg ha fullspekket så ble det levering i slutten av august, nå blir den derimot produsert på Tirsdag også sendt.. allikevel tar det 2-3 uker kanskje.

også fikk jeg med 16" vinterdekk piggfri med Aspen felger.

Gratulerer så mye ;D Velkommen til familien ::)

Blæææææ urettferdig at du får din før min >:(

Vet du noe om når din kommer? den bør vel kommer før min kanskje? fullspekket din da kansje?

Helt riktig, det ble en fullspekket 8) Selgeren kontakter meg ikke lenger for jeg var så masete før bestillingen, så etter bestillingen har jeg ikke turt å ta kontakt hehe :P Han skulle visst ta kontakt når den skulle i produksjon, noe med uke 28 hørte jeg :o

Ja det kan nok stemme, jeg mener han sa noe det samme til meg om jeg tok fullspekket bil, samt levering slutten av August sa han.. for min del så har det ikke så mye å si om den ikke ble fullspekket, det er en bil nr to og jeg tror ved salg så har jeg det meste folk søker.. dog jeg kunne nok tenkt meg dynoaudio anlegget da.
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA