Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Knirking i håndtaken på bakdør

Startet av iGolf, lørdag 11. juli 2015, klokken 01:08

« forrige - neste »

Sirup

Dyp sort perle metallic
Lys & Sikt pakke
Keylesspakke (Uten alarm)
Skinninteriør Vienna
Ekstra mørke ruter bak
Parkeringsassistent
Ryggekamera
Ambientebelysning
Stoffmatter
Vinterdekk med Aspenfelger
Innstegsbeskyttelse folie
Støtfangerfolie

Betalte ca 295000kr med (dårlig) firmarabatt. Ser at mange har betalt mindre for sine bedre utstyrte biler:-(

VW e-Golf
Tesla Model X75

iGolf

Tusen takk Elektro og Gamer73 ;D glad jeg snart er medlem i familien deres ::)

iGolf

iGolf

Sitat fra: hottentott33 på mandag 08. juni 2015, klokken 23:44
Sitat fra: Donya på mandag 08. juni 2015, klokken 20:29

301900, med alt ekstrautstyr. Baggasjeromsmatte, lastebeskyttelse(plast), terskelbeskyttelse i plast til alle dører,elektronisk parkeringstimer, Atsana til sommer og vinter, låsbare muttere, utvidet garanti til 5 år eller 150000 km, gratis dekkskift til neste sesong.

Den prisen tror jeg du kan være fornøyd med :)

Sitat fra: hottentott33 på mandag 08. juni 2015, klokken 20:24
Sitat fra: Donya på mandag 08. juni 2015, klokken 20:19
Bestilte e-golf idag. Svart perlemetallic og svarte skinnseter, med alt av tilbehør ;D

Ikke verst. Fikk du forespeilet noe produksjonsuke og leveringsuke? :)

Fikk ingen produksjonsuke, men han mente den ville bli enten ferdig produsert eller ferdig levert uke 28, litt usikker, men han hadde ikke låst bestillingen enda, men kjøpet var gått gjennom og bilen ble sendt til bestilling. Han mente det tok et par dager før den låste seg. Det skal ta ca 2 mnd før jeg får hente bilen. Er det vanlig leveringstid?

2 måneder høres ut som en rask leveringstid i såfall. Til sammenligning, så bestilte jeg i midten av januar og fikk bilen i starten av mai.
[/quote]

Tusen takk, jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal ha baggasjeromslista gjennomsiktig plast eller sånn heftig grå/aluminium den er jo synlig, så vet ikke om grå/aluminium passer bra til svart bil

iGolf

Sitat fra: Askøy på tirsdag 09. juni 2015, klokken 00:40
Dyp sort perle metallic
Lys & Sikt pakke
Skinninteriør Vienna
Ekstra mørke ruter bak
Parkeringsassistent
Ryggekamera
Ambientebelysning
Stoffmatter
Støtfangerfolie

Betalte ca 295000kr med (dårlig) firmarabatt. Ser at mange har betalt mindre for sine bedre utstyrte biler:-(

Jeg presset selgeren veldig i tillegg til at jeg hadde 3 selgere som konkurrerte om meg hehe.. De var ikke glad for å være i situasjonen, men men til min fordel. Vi har 3 forskjellige Møller i Oslo.
De stenger 17 så jeg var der akkurat 17 idag og holdt på med han til 19, tror han begynte å bli rimelig lei ;D

Til slutt slengte han på gratis dekkskift.

Men hvordan ser disse ut:
Støtfangerfolie

Er det samme som jeg har bestilt?

Jeg vurderer å bytte støtfangerfolie i plast mot den som beskytter mer i hard aluminium farge.

gamer73

Personlig ville jeg gått for plastbeskytter. .Den alu saken passer best på alltrack biler etc. .

Men jeg har alltid tenkt det var lurt på biler men har aldri hatt det på noen hehe. ..men jeg har ikke hund. ..Hunden din hopper sikkert oppi baggasjerommet selv så...
tror du bør ha I hvertfall :) og plasten tåler vel en svær hundepote? ;)

bno

Alt av utstyr bortsett fra skinn. VP og det hele. 252000. Frakt 8750. Urano grå.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

knutht

Sitat fra: Donya på tirsdag 09. juni 2015, klokken 01:19
Dyp sort perle metallic
Lys & Sikt pakke
Skinninteriør Vienna
Ekstra mørke ruter bak
Parkeringsassistent
Ryggekamera
Ambientebelysning
Stoffmatter
Støtfangerfolie

Jeg presset selgeren veldig i tillegg til at jeg hadde 3 selgere som konkurrerte om meg hehe.. De var ikke glad for å være i situasjonen, men men til min fordel. Vi har 3 forskjellige Møller i Oslo.
De stenger 17 så jeg var der akkurat 17 idag og holdt på med han til 19, tror han begynte å bli rimelig lei ;D

Støtfangerfolie

Jeg vurderer å bytte støtfangerfolie i plast mot den som beskytter mer i hard aluminium farge.

Hvilken pris endte du opp med da?

Jeg kjøpte min brukt av en Møller ansatt. 277.000,- for alt av utstyr unntatt lane assist og alarm, samt 17" vinterdekk. Min er Onyxwhite. Den var registrert i Februar men bare gått 120 km.

iGolf

Sitat fra: knutht på tirsdag 09. juni 2015, klokken 08:45
Sitat fra: Donya på tirsdag 09. juni 2015, klokken 01:19
Dyp sort perle metallic
Lys & Sikt pakke
Skinninteriør Vienna
Ekstra mørke ruter bak
Parkeringsassistent
Ryggekamera
Ambientebelysning
Stoffmatter
Støtfangerfolie

Støtfangerfolie

Hvilken pris endte du opp med da?

Jeg kjøpte min brukt av en Møller ansatt. 277.000,- for alt av utstyr unntatt lane assist og alarm, samt 17" vinterdekk. Min er Onyxwhite. Den var registrert i Februar men bare gått 120 km.

301900, alt inkl atsana vinterfelg med lane assist og alarm. Svart perle.

Er litt usikker på denne I aluminium eller plast, men plast er vel kanskje finest. Grå aluminium på sort bil blir kanskje litt harry, det er jo ikke en suv heller så hun klarer vel å hoppe inn uten stor skade på fanger, håper jeg nå..

gamer73

Velger du hvit så trenger du ikke tenke på riper etc....du vil ikke legge merke til dem da;)

elektro

Sitat fra: bno på tirsdag 09. juni 2015, klokken 06:53
Alt av utstyr bortsett fra skinn. VP og det hele. 252000. Frakt 8750. Urano grå.

Wow! Det var billig, og så har du solgt den igjen..?  ??? Har du bilde av den i Urano grå eller?
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

elektro

Sitat fra: gamer73 på tirsdag 09. juni 2015, klokken 06:09
Personlig ville jeg gått for plastbeskytter. .Den alu saken passer best på alltrack biler etc. .

Men jeg har alltid tenkt det var lurt på biler men har aldri hatt det på noen hehe. ..men jeg har ikke hund. ..Hunden din hopper sikkert oppi baggasjerommet selv så...

Helt enig. Jeg synes den i klar plast passer best med bilens minimalistiske detaljer. Jeg har den, vurderte begge, etter å ha hatt en 2012 modell A3 hvor bakfangeren ble ganske stygg etter nærkontakt med noen kofforter ol. Tror de tok seg godt betalt på Møller, 1500 eller noe, men den virker solid i alle fall og det er pent gjort. Rett og sånn..  :) Først trodde jeg ikke de hadde husket å montere den ved utlevering, før jeg fikk øye på kanten. Hvis du ser den på en e-Golf som ligger foran deg på veien, så ligger du for nær, for å si det sånn!  ;D Ellers får du sikkert 3M folie tilpasset Golf på eBay til 10 dollar.

Tror den skal tåle noen runder med hundepoter, men den blir nok stygg etter hvert. Da kan du jo bytte den, men sånn sett er nok den i alu. bedre.. Finnes det sånn gummimatte som man legger over kanten til Golf ved inn/utkrafsing da? Vet det finnes som originalt ekstrautstyr til Skoda i alle fall.
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

iGolf

Sitat fra: elektro på tirsdag 09. juni 2015, klokken 11:36
Sitat fra: gamer73 på tirsdag 09. juni 2015, klokken 06:09

Helt enig. Jeg synes den i klar plast passer best med bilens minimalistiske detaljer. Jeg har den, vurderte begge, etter å ha hatt en 2012 modell A3 hvor bakfangeren ble ganske stygg etter nærkontakt med noen kofforter ol. Tror de tok seg godt betalt på Møller, 1500 eller noe, men den virker solid i alle fall og det er pent gjort. Rett og sånn..  :) Først trodde jeg ikke de hadde husket å montere den ved utlevering, før jeg fikk øye på kanten. Hvis du ser den på en e-Golf som ligger foran deg på veien, så ligger du for nær, for å si det sånn!  ;D Ellers får du sikkert 3M folie tilpasset Golf på eBay til 10 dollar.

Tror den skal tåle noen runder med hundepoter, men den blir nok stygg etter hvert. Da kan du jo bytte den, men sånn sett er nok den i alu. bedre.. Finnes det sånn gummimatte som man legger over kanten til Golf ved inn/utkrafsing da? Vet det finnes som originalt ekstrautstyr til Skoda i alle fall.

Jeg spurte han om alt mulig tilbehør, men han nevnte ikke det. T.o.m hundegitter, noe jeg mest sannsynlig ikke kommer til å bruke, men de hadde ikke en spesielt for e-golfen og de skulle teste ut den til gti først osv. Tror ikke de har en egen, men finner jo sikkert den du snakker om på biltema eller noe?

bno

Sitat fra: elektro på tirsdag 09. juni 2015, klokken 11:27

Wow! Det var billig, og så har du solgt den igjen..?  ??? Har du bilde av den i Urano grå eller?
Nei jeg solgte en hvit. venter på bilen så har ikke bilde
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

gamer73

Sitat fra: bno på tirsdag 09. juni 2015, klokken 12:20
Sitat fra: elektro på tirsdag 09. juni 2015, klokken 11:27

Nei jeg solgte en hvit. venter på bilen så har ikke bilde

Du er rett og slett en bilselger? :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA