Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Girspake som ikke fjører som den skal og lekk takluke.

Startet av Beachboy, onsdag 15. april 2015, klokken 10:51

« forrige - neste »

Martinius

Sitat fra: Trustno1 på mandag 23. mars 2015, klokken 23:27
Alternativ 3 er å trekke over taktrekket du har med alcantara stoff.

Det var dette jeg mente når jeg anbefalte å sjekke pris på Alcantara. Å få det ettermontert hos Tesla er sikkert svindyrt, men Scandinano eller andre gjør det mye billigere. Kanskje tilmed billigere enn 9990,-, eller hva det er Tesla tar i konfiguratoren.

haavardhun

Jeg har også sjekket litt rundt og scandinano gjør det for 8-9000kr, trekker om i alcantara og farger plastdeler osv, skal ha bilen inne i 3 dager. Noen frarådet meg dette pga airbagger i taket, men jeg vet ikke om dette stemmer?
Leaf siden februar 2014...
Skoda Yeti snart byttes ut til fordel for TMS85? jepp, kommer i oktober

BMW850

Sitat fra: F_P på tirsdag 24. mars 2015, klokken 08:28
Sitat fra: BMW850 på mandag 23. mars 2015, klokken 23:32
Frontruta må ut og jeg vil ikke tro at nytt alcantaratrekk og alle deler fra Tesla er direkte billig + timespris. Om du absolutt er villig til å betale det det koster utfører Scandinano i Drammen omtrekking med sort alcantara. De har kanskje kontakt med firma i nærheten som kan demontere frontruta di.

Hvorfor må frontruta ut? Det må vel gjelde for demontering av toppen på dashbordet i så fall?

15k er uansett drøyt om det er i nærheten. Får vente til noen kondemnerer bilen. Legg inn request hos Drammen Karosseri så dukker det sikkert opp et taktrekk ++ der til slutt

Det er enkelte som har fått bilen med feil innertak både i Norge og US. Tesla states " Requires front screen removal". Dette stemmer helt ifh til en jeg snakket med som fikk byttet. Frontruta MÅTTE ut! Du ser lett av formen på taket at det er bredere ved frontruta enn ved bakluka. Antar at innertaket ikke lar seg brette.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

auduny

Jeg klarte kunsstykket (uten vilje) å bytte bort alacantra med stofftak på min P85D :-(

Fant det ut etter at den var i produksjon.  :-(

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

karl100

Er det noen her som har gjort taktrekk av Model S hos Scandinano eller annet sted?

Her er pristilbud jeg mottok i dag fra Scandinano, mulighet for noe grupperabatt:

Vi kan trekke om taket og stolpene langs vinduer innvendig f.eks i alcantara.

Det vil komme på 17000,- eks.mva per bil.
Om det kommer 3-5 biler så prisen blir 15000,- eks.mva per bil.

Vi har gjort det på mange biler,men det er ikke så lett å få tak i folk akkurat nå siden mange av dem er på ferie.
Har send forespørsmål på det til flere kunder men har ikke fått svar enda.

Du kan ta en titt her : https://www.facebook.com/scandinano

Muffinman

Her ligger det muligheter skjønner jeg  ;D

petersv

Har de bilder av ferdig resultat? Er prisen lik med og uten pano? Det var ingen upris, synes jeg.

karl100

Haha, jeg spurte om de hadde gjort det på Model S, de svarte at de hadde gjort det på mange biler.
Etter å ha lest det et par ganger så kan en vel lese at de IKKE har gjort det på Model S ennå. Det var ikke noe spørsmål om panoramatak. De har ikke svart på mine oppfølgingseposter.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA