Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Firmware 6.2

Startet av rmr, onsdag 01. april 2015, klokken 13:10

« forrige - neste »

lurium

Superlader på kokstad for de som kommer fra stavanger / haugesund ville vært helt supert :)

Hvorfor de ikke kombinerer service center med superladere er merkelig.

kos

Sitat fra: Thomas M på tirsdag 10. mars 2015, klokken 22:18
Superlader på kokstad for de som kommer fra stavanger / haugesund ville vært helt supert :)

Hvorfor de ikke kombinerer service center med superladere er merkelig.

Er vi heldige er det gaven fra tesla til oss i Bergen

Torpedo Ted

Sitat fra: Johnny på tirsdag 10. mars 2015, klokken 11:11
Det rare er at det som etter sigende skal bli verdens største Tesla verksted

Hvor i all verden har du det fra?  :o
Har du sett det nye som åpnet i Amsterdam som kun var et av de største i europa?

Johnny

Sitat fra: Torpedo Ted på tirsdag 10. mars 2015, klokken 22:57

Har du sett det nye som åpnet i Amsterdam som kun var et av de største i europa?

Jeg innser nå at jeg må ha tatt feil, og bevist gitt deg misvisende informasjon. Faktisk har jeg ingen anelse om hvor store noen av de andre servicebyggene på resten av planeten er...... ::)

TMS og eGolf.

krister461

Jeg har i alle fall hørt/lest at det skal bli Norges største. :-)

Harlex

Uansett sc eller galaksens største verksted... Dette blir meeeeget bra. Jobber på Kokstad ;D
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

kos

Sitat fra: Johnny på onsdag 11. mars 2015, klokken 00:44
Sitat fra: Torpedo Ted på tirsdag 10. mars 2015, klokken 22:57

Jeg innser nå at jeg må ha tatt feil, og bevist gitt deg misvisende informasjon. Faktisk har jeg ingen anelse om hvor store noen av de andre servicebyggene på resten av planeten er...... ::)

Verdens største i Bergen  - er vel det samme som verdens største?

thilo

Sitat fra: Car-El på tirsdag 10. mars 2015, klokken 19:24
Om Trondheim har SC på verksted eller ved SC så har det kommet etter 18 November 2014. Da var æ på service der og ankom verkstedet med bare 9tkm igjen. Etter service måtte æ lade i noen timer for å komme mæ nordover igjen. Så da hadde dem nok ingen SC på verkstedet eller ved SC.

(Ganske teit at vi bruker SC om SuperLadere og om ServiceSenter.)

9 tkm?
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

afitch80

Kokstaddalen 18 er jo Coop obs bygg. Hvis de flytter og Tesla overtar hele bygget, så må det jo bli verdens største. :P
Før amerikansk, nå tysk.

Lassen

Jobber rett nede i Kokstaddalen 4, kan svinge opp etter jobb for å se om det er noe aktivitet der som kan tyde på at Tesla skal åpne der!
Model S 75D - Midnight Silver, AP 2.0, HIFI, Vinterpakke, 21" Arachnid

sturle

Sitat fra: RaBalder på tirsdag 10. mars 2015, klokken 13:11
Hva i all verden skal man med en superlader på et service-center ???
Lade bilen til dei som har køyrt langt for å få bilen på service, og skal køyre heim same dag.  Dei kan ikkje lade medan dei tek sjølve servicen, og det er greitt om kunden ikkje må vente for lenge på lading etter at bilen er ferdig.  Venta sjølv i eit par timar på lading på Tesla i Bergen same dag som superladaren på Haukås opna.  Tesla i Bergen hevda nemleg at SC Haukås ikkje skulle opne den dagen. >:(

joda

Sjekket litt mer på disse jobbannonsene hos Tesla, og fant da følgende "office locations" i Norge i søkelisten (noen av disse er helt sikkert kjent fra tidligere, f.eks via mailen de sendte ut for ca en uke siden):

- Bergen 2 - Kokstaddalen 18
- Stavanger 2
- Oslo 4 - Bærum
- Oslo - Rygge
- Kristiansand - Barstolveien 50
- Trondheim 2

TMS 85D

Torpedo Ted

Sitat fra: joda på onsdag 11. mars 2015, klokken 11:28
Kokstaddalen 18

Svingte rett oppom der i dag, og det er absolutt ingenting som tyder på noe stort Tesla-verksted der per dags dato. Hoveddelen av bygget er jo Coop Obs, og tviler veldig sterkt på at de har tenkt å legge ned.

Lassen

Kjørte opp på baksiden av bygget i dag, ser ut som det skjer noe der. Stod 3 biler i fra Bergen elektro automasjon der. Og inngangene var dekket til!

Model S 75D - Midnight Silver, AP 2.0, HIFI, Vinterpakke, 21" Arachnid

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA