Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Konkurrentene sover - tråd for de som faktisk MENER det

Startet av HelectriC, fredag 20. februar 2015, klokken 15:58

« forrige - neste »

HelectriC

Sitat fra: gamer73 på mandag 29. februar 2016, klokken 09:26
Personlig syntes jeg sånn lys følg meg opp i ræven er noe tull;) Men mest fordi at jeg ikke parkerer bilen slik at et sånt lys på noen måte hjelper meg...det sender bare lys nedover oppkjørsel til huset og det er bare waste av strøm. Jeg har keyless og jeg kan jo finne dørhåndtaket i blinde med 8 barn på og under armen...HADDE jeg ikek hat keyless så hadde det kanskje hatt en funksjon...

ok, men det hjelper ikke meg så veldig mye at det finnes de som ikke liker den type lys ;) jeg hadde en kollega som sklei på is rett utenfor døren da han ikke så isen og måtte opereres på sykehuset. Lys under speilet hjelper heller ikke, da det skjermes av døren.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

gamer73

Sitat fra: HelectriC på mandag 29. februar 2016, klokken 11:45
Sitat fra: gamer73 på mandag 29. februar 2016, klokken 09:26
Personlig syntes jeg sånn lys følg meg opp i ræven er noe tull;) Men mest fordi at jeg ikke parkerer bilen slik at et sånt lys på noen måte hjelper meg...det sender bare lys nedover oppkjørsel til huset og det er bare waste av strøm. Jeg har keyless og jeg kan jo finne dørhåndtaket i blinde med 8 barn på og under armen...HADDE jeg ikek hat keyless så hadde det kanskje hatt en funksjon...

ok, men det hjelper ikke meg så veldig mye at det finnes de som ikke liker den type lys ;) jeg hadde en kollega som sklei på is rett utenfor døren da han ikke så isen og måtte opereres på sykehuset. Lys under speilet hjelper heller ikke, da det skjermes av døren.

jups mye bedre å investere i lykter utenfor huset hjemme, enn å pimpe opp bilen som en "5-dollar-hooker on the 4th of July" ;)

HelectriC

Sitat fra: gamer73 på mandag 29. februar 2016, klokken 11:56
Sitat fra: HelectriC på mandag 29. februar 2016, klokken 11:45
Sitat fra: gamer73 på mandag 29. februar 2016, klokken 09:26
Personlig syntes jeg sånn lys følg meg opp i ræven er noe tull;) Men mest fordi at jeg ikke parkerer bilen slik at et sånt lys på noen måte hjelper meg...det sender bare lys nedover oppkjørsel til huset og det er bare waste av strøm. Jeg har keyless og jeg kan jo finne dørhåndtaket i blinde med 8 barn på og under armen...HADDE jeg ikek hat keyless så hadde det kanskje hatt en funksjon...

ok, men det hjelper ikke meg så veldig mye at det finnes de som ikke liker den type lys ;) jeg hadde en kollega som sklei på is rett utenfor døren da han ikke så isen og måtte opereres på sykehuset. Lys under speilet hjelper heller ikke, da det skjermes av døren.

jups mye bedre å investere i lykter utenfor huset hjemme, enn å pimpe opp bilen som en "5-dollar-hooker on the 4th of July" ;)

det finnes folk som parkerer andre plasser enn ved huset hver dag 365 dager i året. Jeg vet det kan komme som et sjokk, men sånn er det. I tillegg så vet jeg ikke hva planet du bor, men de fleste premiumbiler har lys under dørene, s.k. puddle lights. Om du mener MB, BMW, Tesla er pimpede biler fra fabrikk, så får det stå for deg.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

gamer73

Sitat fra: HelectriC på mandag 29. februar 2016, klokken 12:03
Sitat fra: gamer73 på mandag 29. februar 2016, klokken 11:56
Sitat fra: HelectriC på mandag 29. februar 2016, klokken 11:45
Sitat fra: gamer73 på mandag 29. februar 2016, klokken 09:26
Personlig syntes jeg sånn lys følg meg opp i ræven er noe tull;) Men mest fordi at jeg ikke parkerer bilen slik at et sånt lys på noen måte hjelper meg...det sender bare lys nedover oppkjørsel til huset og det er bare waste av strøm. Jeg har keyless og jeg kan jo finne dørhåndtaket i blinde med 8 barn på og under armen...HADDE jeg ikek hat keyless så hadde det kanskje hatt en funksjon...

ok, men det hjelper ikke meg så veldig mye at det finnes de som ikke liker den type lys ;) jeg hadde en kollega som sklei på is rett utenfor døren da han ikke så isen og måtte opereres på sykehuset. Lys under speilet hjelper heller ikke, da det skjermes av døren.

jups mye bedre å investere i lykter utenfor huset hjemme, enn å pimpe opp bilen som en "5-dollar-hooker on the 4th of July" ;)

det finnes folk som parkerer andre plasser enn ved huset hver dag 365 dager i året. Jeg vet det kan komme som et sjokk, men sånn er det. I tillegg så vet jeg ikke hva planet du bor, men de fleste premiumbiler har lys under dørene, s.k. puddle lights. Om du mener MB, BMW, Tesla er pimpede biler fra fabrikk, så får det stå for deg.

ja dem er jo det..pimpa som pokker, men dem pimper jo stilig da;)..nytteverdien er jo bortimot null for dem aller fleste av oss...men kult å se på er det jo;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA