Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Dennis

Til Tesla Usa sitt forsvar så har de vell akkurat stått opp borti der? :P

Thor2014

Det samme er i konfiguratoren.
PDF av bilen blir vel generert av bilder av bilen. Sikkert bare en feil med navnet på filen til baksetene.

Oggen

Det er mange feil i konfiguratoren.
Har noen av deres biler radar på bildet f.eks?
Har techpakke.
Min har bilde av glasstak selv om det ikke er bestillt.

Tesla P85D

Sitat fra: Oggen på onsdag 14. januar 2015, klokken 18:25
Det er mange feil i konfiguratoren.
Har noen av deres biler radar på bildet f.eks?
Har techpakke.
Min har bilde av glasstak selv om det ikke er bestillt.

Mulig det er masse feil, men det var nye bakseter i min bestilling helt fram til i dag. Nå er det gamle seter bak....Liker ikke dette... Må ikke begynne å kødde med utstyret på biln.
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

Tesla P85D

Er det noen som har fått bil med de nye baksetene i USA?
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015


Tesla P85D

Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

lurium

Min DS ga meg følgende svar.

Baksetene på Next Generation Seats har fått litt kritikk av enkelte kunder i USA fordi ekstra fóring ved sidestøttene gjør at de ikke kan foldes like flate som de har kunnet. De vil bli fjernet fra konfigurasjonen på designstudioet fra i dag. De som ønsker mer sidestøtte og komfort i baksetene kan se på de nye
Executive Seats på designstudioet.

Inside Sales i Amsterdam vil ringe rundt til alle kunder som har Next Generation Seats i sin konfigurasjon.

De som allerede har valgt Next Gen-seter får valget mellom å beholde dette foran og bak, eller å ha Next Gen foran og standard skinn bak. Siden dette gjelder deg, vil også du bli kontaktet av Inside Sales.

Dennis

Velger jo da helt klart å beholde next gen setene bak. Har sett bilder fra når de har lagt ned next gen setene bak og forskjellen er jo så liten at man skulle jo aldri tro det var et problem.

Men bra vi får oppklaring på dette.

lurium

Har gitt beskjed at jeg også ønsker Nextgen bak, hvor ofte trenger det å være helt flatt?

Viktigere å få skikkelige recaro seter bak, det er jo ikke en varebil :)

Jimpec

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

lurium

"Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S."

Kvelden er reddet :)

Mr.Hansen

Sitat fra: Thomas M på onsdag 14. januar 2015, klokken 20:59
"Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S."

Kvelden er reddet :)

Standar svaret på innlegget ditt: Hvilkent Vin nr på bilen din?
Feks: 5YJSA7H26FFP???**
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

lurium

5YJSA7H22FFP684XX

Håper de monterer nextgen ... ikke Ikea-benk :)

Mr.Hansen

#779
684** da nærmer de seg min på 70704
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA