Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Dennis

Sitat fra: Haknys på onsdag 14. januar 2015, klokken 12:58
Sitat fra: Dennis på onsdag 14. januar 2015, klokken 11:58
Tror neppe de prøver seg på et så idiotisk stunt som å fjerne de setene.

Jeg tar ikke det for god fisk. Tilsvarende stunt har de prøvd seg på før med min bestillingen. Det ble endte opp med en lang diskusjon og en rekke telefonsamtaler.

Klok av skade ønsker jeg i det minste en uttalelse fra Tesla om dette.

Hva prøvde de seg på da?

SCI

Synes gummistripene fungerer bra og ser bra ut med karbon. Har mobil telefonen liggende oppå disse gummistripene, og det fungerer bra ja. Men vet ikke når vi begynner å komme over 1G :D
Om det er mindre ting som går ned imellom så vil nok dette kunne skli mye alt etter kjørestil selvfølgelig.
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

aryx

15 Tesla Model S P85D svart/svart 5-seter med alt utstyr
Tidligere: 13 Tesla Model S P85+ svart/svart 5-seter med alt utstyr, 12 Mercedes ML 350CDI Edition1, 08 Mercedes C 220CDI, 81 DeLorean DMC-12

mr.rs4

På min pdf var det og byttet bakseter.
Kan det være slik at de erstatter de senere? De kan vel ikke være så dumme at de tror vi vil gå med på det?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Bjørn Tore Vibeto

Sitat fra: aryx på onsdag 14. januar 2015, klokken 13:56
Min ble ferdig idag :-) 4-5 dager tok det.

Da har de nok slurvet fælt.  ;)

Min ble også ferdig i dag, det tok 1 uke.
"Wattson"
Tesla Model S P85D Multicoated Red
Levert 24/2-15

Dennis

Sitat fra: mr.rs4 på onsdag 14. januar 2015, klokken 13:58
På min pdf var det og byttet bakseter.
Kan det være slik at de erstatter de senere? De kan vel ikke være så dumme at de tror vi vil gå med på det?

Kanskje de trodde vi ikke ville legge merke til det :P
Det ødelegger jo hele det sportslige utseende til interiører med de flate tulle setene bak. Passer heller ikke inn med de foran da søm og design ikke er likt og mye dårligere funksjonalitet. Betaler ikke nesten 24 000 ekstra for bare seter foran når baksetene ser ut som kommer fra en Toyota Aygo.

turku

Elon har bekreftet de nye norske baksetene i en twittermelding nå:
Se bilde
P85D, panorama, luftfjæring, techpakke, next gen svarte, dobbellader, spoiler, vinterpakke

lurium

Her er før og etter hvis noen trenger i fremtidige krangler med DS :)

Dennis

Har heldigvis også lagret min PDF som viser konfigurasjon og med bilde av next gen setene bak :)

Kommer jo også veldig tydelig fram på de 2 bildene hvor stor forskjell det er i designet på next gen vs før. De baksetene er designet med samme mønster som de standard setene foran er og passer ikke inn sammen med next gen setene foran, ser bare merkelig ut.
Men det verste er jo at man mister en viktig funksjon som er at man sitter mer ned i setet samt sidestøtte.

ELTesla

Ingen som har snakket med Tesla angående dette i dag?

Messel

Sitat fra: Madboy på onsdag 14. januar 2015, klokken 15:24
Ingen som har snakket med Tesla angående dette i dag?

Jeg sendte en mail til min DS i dag tidlig, men har ikke fått svar enda...
Svart P85D levert 11. mars

lurium

Har også sendt epost til DS, og gitt beskjed det er full fyr på forumet her så de bør nok rette dette snarlig :)

demov2

Snakket med Tesla på telefon i dag tidlig, angående et annet flaut problem som jeg har snakket med dem om 4 ganger siden jeg bestillte bilen. nemlig de jævla heselige røde kalipperne som stadig vender tilbake. og rart med det, det skjer hver gang de endrer setekonfigurasjonen på bilen. Nå har de jaggu endret den igjen til røde kalippere og gamle benker av noen bakseter. var ikke nådig med stakkars kisen og han lovet at dette skulle bli fikset før jeg får utlevert bilen og at den ikke skal bli forsinket av den grunn. Men de visste ikke hvorfor det var slik forresten, de venter på svar fra USA.

Og i tillegg, hvis dere går inn å "bestiller" en ny bil nå så ser dere at de har lagt til en mulighet for å gjøre om bilen til en 4 seter, med "exclusive" seter bak, da mister du muligheten til å ha 2 seter i bagasjen.
P85 P29711 - Solgt
Tar bussen fram til 26/02-2015
P85D P66280 - Levering 26 Februar

Tesla P85D

Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA