Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Har du redusert batterikapasitet?

Startet av HåkonE, tirsdag 14. oktober 2014, klokken 09:54

« forrige - neste »

Pompel

Det er bekreftet at det ikke blir live-streaming. Men det er helt sikkert bare å følge med på diverse nettsider/twitter så får man det med seg.

Men, i natt? Det er vel i morgen kl 19 PST eventen skal være. Da blir norsk tid kl 04.00 natt til fredag.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

sisc1337

Ok, da bommet jeg litt, men jobber natt til fredag også. Så skal nok klare å få det med meg da også:)
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Cato76

:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

ELTesla

Jeg skal innrømme at mr. Musk skaper blest rundt Tesla!

Sitter her som et eneste stort spørsmålstegn nå... Føles som transferdeadlineday i Premier League!  :)

Oreo

Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017


Atore

Er det bare meg? Den første linken er bare masse html koder..

Muffinman

Jeg tror at alle som har kjøpt tech-pakken vil få beskjed om at disse bilene kan fly og at funksjonen blir aktivert snart ;)

Seriøst, det er underholdende å se hvor mye enkelte (mange!) lar seg engasjere av noe som sannsynligvis ikke ville vært noen stor nyhet om andre bilprodusenter lanserte det.

#158

Norx

Det holder med hengerfeste og Dual drive for meg.
Samme hvilken av X eller S, bar de to "Musts" er tilstede..

aness

Sitat fra: Atore på torsdag 09. oktober 2014, klokken 10:52
Er det bare meg? Den første linken er bare masse html koder..

Regner med at du tenker på http://www.teslamotors.com/configurator/pricebook/?pricebook=MS_US ?

Det er en tekstfil som beskriver ulike opsjoner når du konfigurerer en MS, akkurat den der er for US, men bytter du ut _US med _NO får du den på norsk.

Slike filer brukes ofte for å kunne ha ulike språk og opsjoner i ulike land.

Harlex

Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003


ELTesla

Dette blir show! Håper som vanlig at det er en del snacks for oss som allerede kjører rundt i Model S.

Har veldig hardt for å tro at f.eks. "DD" vil bl en free upgrade, da dette fører til endringer i vognkort og alt det tar med seg.
Mulig en ny drive unit, men en rar måte å presentere noe sånt i en slik happening...

Det er bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste.  ;)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA