Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

iGolf

Sitat fra: KristofferStrange på fredag 17. juli 2015, klokken 07:40
Sitat fra: PokerFjes på torsdag 16. juli 2015, klokken 13:51
Sitat fra: KristofferStrange på fredag 03. juli 2015, klokken 10:18
Sitat fra: HelectriC på fredag 03. juli 2015, klokken 09:59
Da er vi inne på 7xxxx ja:-)

Kan selvfølgelig ha blingset, men jeg er ganske sikker. Forhandlerne har jo liggende en god del ferdige skilter, så at det hopper litt i nummerekkene er vel ganske normalt, men 8000 opp er jo ganske voldsomt...

Spottet 78xxx på en Leaf i Holmestrand forrige dagen, så med denne takten blir det vel ny bokstavkombo til neste år en gang ;)
Sikker på at det var 78xxx og ikke 708xx? Min er reg 3.7.15 og er på slutten av 708xx-serien.

Jeg har sett EL71307 i Oslo :P

magnus600

På hytta på Berkåk, første gang med e-Golf. Mye oppoverbakke fra Trondheim, så det må saktelades litt på 5A før returen.
2015 e-Golf Night Blue

iGolf


PokerFjes

Da har jeg fått skikkelige såler på golfen. Felgene er Sparco Assetto Gara 7.5x17. For å få bakhjulene ut i skjermkanten har jeg valgt ET35 bak. Foran har jeg standard ET, og med 7.5" felg ble dette veldig bra. Bredere felg og/eller lavere ET vil gjøre at hjulet kommer utenfor den nederste skjermkanten - ihvertfall bak.

Dekkene er ikke helt standard. Dimensjonen er 205/55-17 - oversize med 4% større rulleomkrets enn orginalt, og så hever det bilen 12,5mm. Jeg ser nå at et senkesett kanskje hadde gjort seg, men det får komme etterhvert.

Orginalhjulene, Astana m/Conti eContact, veier 17.8kg
Sparco m/Goodyear EfficientGrip Performance veier 16.9kg (foran) og 17.2kg (bak).

Den store spenningen nå er jo om de åpne felgene tar livet av rekkevidden min ;).
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

iGolf

Hvorfor er det ingen som skryter lenger :-\

PokerFjes

Sitat fra: Donya på fredag 24. juli 2015, klokken 09:20
Hvorfor er det ingen som skryter lenger :-\
Jeg gjør jo så godt jeg kan!!! :P
Men det kan jo være at fellesferien, tross det labre været, har noe å si?
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

iGolf

Sitat fra: PokerFjes på fredag 24. juli 2015, klokken 13:44
Sitat fra: Donya på fredag 24. juli 2015, klokken 09:20
Hvorfor er det ingen som skryter lenger :-\
Jeg gjør jo så godt jeg kan!!! :P
Men det kan jo være at fellesferien, tross det labre været, har noe å si?

Du gjorde en veldig god jobb ja, men hva med resten av familien? Er de alle på ferie eller? ???

Tbg


Morti_s

Ny shina E-Golf, kun håndvask er godt nok..
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

Tbg

Sitat fra: Morti_s på fredag 24. juli 2015, klokken 21:42
Ny shina E-Golf, kun håndvask er godt nok..

Mye bra bilder her:D godt jobba med vask !:)

Morti_s

Sitat fra: Tbg på fredag 24. juli 2015, klokken 21:53
Sitat fra: Morti_s på fredag 24. juli 2015, klokken 21:42
Ny shina E-Golf, kun håndvask er godt nok..

Mye bra bilder her:D godt jobba med vask !:)

:D takker :D ble da noe ren og pen igjen.. satser på litt mer good looking felger å neste sommer :D
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

GeirOlav

Ser ut som du har skumlagt bilen, har du i såfall brukt høytrykkspyler og blanda såpe i beholder til høytrykkspyleren? Og hva "gnur" du på bilen med?  ::)
2005 Citroën C5 1,6 HDi m/alt utstyr
2002 Citroën C5 2,2 HDi aut
2015 E-Golf *Solgt
2017 E-Golf Facelift
Venter spent på ny C4 elbil som blir presentert i slutten av Juni 2020

Morti_s

Sitat fra: GeirOlav på fredag 24. juli 2015, klokken 23:31
Ser ut som du har skumlagt bilen, har du i såfall brukt høytrykkspyler og blanda såpe i beholder til høytrykkspyleren? Og hva "gnur" du på bilen med?  ::)


Har brukt skumkanon ja, kjøpte beholder som jeg monterer på min karcher høytrykkspyler, og blander såpa nedi der.. Skal være noe tykkereskum en på bildet men fikk det ikke i kveld.. Har brukt samme såpe som jeg gnur på bilen
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

iGolf

Wow du har virkelig gjort det morti, verdt å vente på 8)

Lobel

En ny E-golf med Blade felger  8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA